Waar zou jij een bankpas laten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Waar zou jij een bankpas laten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-24 11:22

Als hij niet in je portemonnee zit…

Vanmiddag heb ik een arbeidsvoorwaardengesprek en sinds een uurtje ben ik erachter dat ik mijn pinpas kwijt ben. Superonhandig natuurlijk. Ik ben zo verbaasd dat hij niet in mijn portemonnee zit, want ik gebruik dat ding letterlijk nooit.

Iemand hier nog tips waar ik zou kunnen zoeken? Ik heb gelukkig nog ongeveer twee uur de tijd, maar relaxt is het niet -O-

tennan

Re: Waar zou jij een bankpas laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:23

In de jaszak van je winterjas? Bij je bankzaken-kastje (bij mij is dat de Rabo Reader)?

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:25

In de koelkast? Op de wc? Bij mij zou hij overal kunnen zijn :+

Maar misschien bij je laptop als je die hebt? Of inderdaad je bankspullen. Of in zo'n typisch rommel laatje?

Anders blokkeren en een nieuwe aanvragen :)

Edit: waarom heb je die nodig voor je arbeidsvoorwaarden gesprek? :?

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:26

Waar heb je hem voor het laatst gebruikt? In die kleding zoeken? Tas? In je auto/fiets(tas)? Tussen de bank, besteklade? Ofwel gewooon je hele huis overhoop halen :Y)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:27

Als ik hem kwijt ben, ligt ie ergens verstopt in de auto, in de bank of in een jaszak.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:27

Inderdaad, rommella, paardenkjas, winter, zomer tussen jas met een aparte borst, binnen of mouwzak? Een broekzak? Tussen de bank?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:28

Telefoonhoesje, in je tas.
@autumm: als ze dat wist was ze hem niet kwijt toch :+

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:28

Bij mij zit 'ie achter m'n mobiel, maar als je 'm nooit gebruikt zit 'ie daar bij jou vast niet
Of een keer gevallen onder een autostoel?

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-24 11:32

Jaszak van winterjas niet en paardenjassen, bij m’n raboreader ook niet, al mn laatjes ook al gehad, heb al mn tassen al overhoop gehaald, de auto ligt die niet, besteklade ook niet. Idd ook niet achter mn telefoon

Hahaha laat ik idd maar ook de koelkast en de wc gaan bekijken en oeh tussen de bank is ook wel een goeie! Autostoel ga ik ook bekijken

En idd goed om te weten dat ik dat ding kwijt ben! Ik heb geen idee waarom ik hem nodig heb voor het gesprek; maar ik kreeg de opdracht om hem mee te nemen: moet er sws een kopie van maken om het geld van mijn VOG terug te krijgen.

Het poedersuiker is dat ik me ook niet meer kan herinneren wanneer ik hem voor het laatst gebruikt heb.

Gelukkig wil mama ook in hun huis zo voor me gaan kijken, heb daar daarnet ook al een rondje gedaan; maar nog niks gevonden. Wel heel veel andere dingen die ik kwijt was :+

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:38

Op je bureau onder/tussen een stapel papieren. In het postbakje/gooi-er-maar-in-bakje aka de fruitmand :D .
Bij de wasmachine. In je auto dashboard kastje, of naast de bestuurders stoel en onmogelijk om te pakken :D
In een vakje -wat je nooooit gebruikt- van je tas. Voering van je jas (zak gescheurd, pas weggezakt). In de koelkast. In de boodschappentas. In de voorraadkast bij de boodschappen. Naast/onder/achtrer de PC. In de laptop (die dichtgeklapt zit).
Toch wel in je portemonnee.
Onder je bureau.

Hier in huis wordt er gezegd "Iets is pas echt kwijt als mama (ik dus) het niet meer kan vinden".
Succes!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:39

Doe je ook wel eens je boodschappen thuis laten bezorgen waardoor je aan de deur met je bankpas moet betalen, zo ben ik de mijne een keer kwijt geraakt, toen vond ik hem in de keuken op het aanrecht. Gewoon vol in zicht, maar zo'n onlogische plek dat ik er geen moment naar had gekeken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:40

Oh, de broodtrommel, die hoort er nog bij.
@Telpeva, ben jij familie van mijn man? :D

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:40

Heb je de diepvries al bekeken? Naast je computer/laptop?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:41

In je telefoonhoesje?

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:44

Telpeva schreef:
Doe je ook wel eens je boodschappen thuis laten bezorgen waardoor je aan de deur met je bankpas moet betalen, zo ben ik de mijne een keer kwijt geraakt, toen vond ik hem in de keuken op het aanrecht. Gewoon vol in zicht, maar zo'n onlogische plek dat ik er geen moment naar had gekeken.

Zo ben ik mijn zonnebril maanden kwijt geweest vorig voorjaar. Hij lag op mijn nachtkastje vol in het zicht :+

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:47

Voor je arbeidsvoorwaardengesprek volstaat een printscreen van je bank-app wrs ook. Het gaat erom dat ze checken dat je rekeningnummer op jouw naam staat. Het is een tikkie ouderwets om een kopie bankpas te vragen. Dus geen paniek!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:47

achter een rits vakje van een tas die je niet zo vaak gebruikt? Ik vond er laatst een op stal bij het gasfornuis in de kantine :D

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:48

Onder de plastic of dik papieren bodem van de bigshoppers. Toen wist ik pas dat er zo’n laagje in lag. Hemeltje wat je daaronder kan terugvinden!!! :=

Boven op het toilet- of badkamerkastje waar je normaliter niets op legt, alleen in het geval dat je heel nodig daar even ‘belangrijke zaken’ moet doen en dat ding wat je net in je hand hebt even opzij moet leggen. :o?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:48

rien10 schreef:
Oh, de broodtrommel, die hoort er nog bij.
@Telpeva, ben jij familie van mijn man? :D

Als hij het ook voor elkaar krijgt om een telefoon kwijt te zijn tijdens een telefoongesprek dan hou ik het voor mogelijk :')

En dan ook vrienden hebben aan de andere kant van de telefoon die allemaal plekken in huis gaan noemen, ipv zeggen check even in je hand

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:51

In de zak van m'n badjas. :')

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:52

Een vriend van mij is zijn paspoort wel eens kwijtgeraakt.. deze lag onder de scanner

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-24 11:52

rien10 schreef:
Op je bureau onder/tussen een stapel papieren. In het postbakje/gooi-er-maar-in-bakje aka de fruitmand :D .
Bij de wasmachine. In je auto dashboard kastje, of naast de bestuurders stoel en onmogelijk om te pakken :D
In een vakje -wat je nooooit gebruikt- van je tas. Voering van je jas (zak gescheurd, pas weggezakt). In de koelkast. In de boodschappentas. In de voorraadkast bij de boodschappen. Naast/onder/achtrer de PC. In de laptop (die dichtgeklapt zit).
Toch wel in je portemonnee.
Onder je bureau.

Hier in huis wordt er gezegd "Iets is pas echt kwijt als mama (ik dus) het niet meer kan vinden".
Succes!!

Ik heb letterlijk overal gezocht wat jij zei, maar niet gevonden. Mama komt nu naar mijn huis, want bij hun thuis kan ze hem ook niet vinden.
Mijn huis is nu wel echt een paasei en heb echt van alles gevonden waarvan ik niet eens meer wist dat ik het had haha!

Telpeva, nee dat zal geen optie zijn bij mij.

Bureau heb ik ook helemaal overhoop gehaald, maar daar ligt het ook niet. Onder de bodem van de tassen ga ik kijken! Al mijn tassen heb ik van onder tot boven bekeken en mijn kastjes in de badkamer ook. Zak van m’n badjas ga ik bekijken! En scanner ook!

Tink89, oh wat fijn om te horen vind ik dat! Dat geeft toch weer wat minder stress

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:54

Telpeva schreef:
Als hij het ook voor elkaar krijgt om een telefoon kwijt te zijn tijdens een telefoongesprek dan hou ik het voor mogelijk :')

En dan ook vrienden hebben aan de andere kant van de telefoon die allemaal plekken in huis gaan noemen, ipv zeggen check even in je hand

:oo :+

In je auto ergens in een vakje of tussen de bekleding?

Gevonden voorwerpen bij de gemeente bellen?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 11:56

heb je ook echt alle vakjes van je portemonnee gehad?

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-24 11:57

Auto ga ik zo nog eens checken!
Gevonden voorwerpen ga ik doen als mama hem ook niet kan vinden: het domme is alleen dat ik niet weet sinds wanneer ik hem kwijt ben omdat ik hem zo weinig gebruik

FrNo, ja ik heb ook al zo’n zes keer m’n hele portemonnee van onder tot boven bekeken