Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dat is inderdaad niet zo'n goede service, maar zeven kilometer lopen is toch wel te overzien?
Mits je geen lichamelijke beperkingen hebt natuurlijk.
dierenfan schreef:Cayenne schreef:Dat is inderdaad niet zo'n goede service, maar zeven kilometer lopen is toch wel te overzien?
Met mijn honden zou ik er bij normale temperatuur niet moeilijk over doen maar zonder gezelschap is 7 km toch echt wel ver. Dan ben ik nog gewend om te lopen![]()
Ik zou er ook hartelijk voor bedanken dus. Hoe wel op te lossen? Toch derde zoeken en aangeven dat ik dit echt een enorme misser vind voor eens en nooit meer
dierenfan schreef:Cayenne schreef:Dat is inderdaad niet zo'n goede service, maar zeven kilometer lopen is toch wel te overzien?
Met mijn honden zou ik er bij normale temperatuur niet moeilijk over doen maar zonder gezelschap is 7 km toch echt wel ver. Dan ben ik nog gewend om te lopen![]()
Ik zou er ook hartelijk voor bedanken dus. Hoe wel op te lossen? Toch derde zoeken en aangeven dat ik dit echt een enorme misser vind voor eens en nooit meer
Shiloh schreef:Ik vind 7 km ook ver. Is toch al snel 1,5 uur. Persoonlijk zou ik als ik echt van niemand hulp kan vinden een stel skates onderbinden of fiets in de auto.
Maar raar is het wel. Ik zou ook verwachten dat je de leenauto gewoon kan achterlaten waar je je auto ophaalt. Maar ik heb zakelijk lease, en daar worden de dingen vaak toch net iets anders geregeld, dus ik weet niet wat normaal is. Daar zitten dan vast kosten aan waar ik als gebruiker niks van zie.
Miss_Mii21 schreef:Ik mis hier de logica, waarom kan je die leenauto niet inleveren bij je garage
Miss_Mii21 schreef:en/of waarom kan dat bergingsbedrijf je niet bij de garage 7 km verderop afzetten?