Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Vanaf 14 april mag je dus niet meer in je auto rijden. Kun je niet tijdelijk een auto van iemand lenen tot je zelf weer iets kunt kopen? Leasen is vrij prijzig, maar het voordeel is wel dat je maandelijks weet waar je aan toe bent qua kosten.
Herfstblad schreef:sterregoud schreef:Is het nog wel veilig dan om in je auto te rijden ?
Hij rijdt nog steeds. Dus geen idee! Hebben ze niks over gezegd. Ik zal het morgen mee nemen.
Paardenfann4 schreef:Ik zou ook de auto eerst laten repareren en keuren en dan kun je op je gemak rond kijken voor wat anders en ondertussen nog wat sparen. Ik denk dat de reparatie lang niet zo duur is als een andere auto kopen en zonder apk is je huidige auto ook niets waard, met apk weer wat meer.
Paardenfann4 schreef:en zonder apk is je huidige auto ook niets waard, met apk weer wat meer.
Mama3 schreef:Ik heb ook weleens apk uitgesteld, zodat ik in een handigere periode voortaan apk kon doen. Ik kreeg vanzelf een boete in de bus.
Brainless schreef:Paardenfann4 schreef:en zonder apk is je huidige auto ook niets waard, met apk weer wat meer.
Dat kun je helemaal niet zo stellen. Je weet niet wat voor auto TS rijdt. Kijk een oudje van 25 jaar oud is zonder APK weinig waard (voor de stort minimaal 150), maar een auto van 10 jaar oud is zonder APK echt nog wel wat waard (gelukkig).
Herfstblad schreef:Brainless schreef:TS
Kijk even wat hij waard zou zijn met keuring en evt zonder APK. Dan weet je wat een reparatie mag kosten.
Hoe kan ik dat vinden?