Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabbientje schreef:Waarom zou je niet het recht hebben om voor jezelf wijn aan te schaffen.
Moet je volgende keer je kind buiten aan het fietsenrek vastbinden als je alcohol wilt kopen?
We slaan door in dit land.....
Tink89 schreef:Het is voor de winkel heel logisch om het zo te doen. Bewijs namelijk maar eens bij een controle of mysteryshopper dat die drank níet voor die jongere bedoeld was. Better safe than sorry wat mij betreft.
Tink89 schreef:Het is voor de winkel heel logisch om het zo te doen. Bewijs namelijk maar eens bij een controle of mysteryshopper dat die drank níet voor die jongere bedoeld was. Better safe than sorry wat mij betreft.
Zebrastreep schreef:Maar dit is toch al jaren zosnap dat niet dat er gezegd wordt dat we doorslaan in dit land
friezenfan2 schreef:Deze regel bestaat toch echt al een paar jaar. En zoals Zebrastreep zegt de oplossing is kind in de auto en terug gaan.
friezenfan2 schreef:Deze regel bestaat toch echt al een paar jaar. En zoals Zebrastreep zegt de oplossing is kind in de auto en terug gaan.
Sabbientje schreef:Waarom zou je niet het recht hebben om voor jezelf wijn aan te schaffen.
Moet je volgende keer je kind buiten aan het fietsenrek vastbinden als je alcohol wilt kopen?
Sabbientje schreef:friezenfan2 schreef:Deze regel bestaat toch echt al een paar jaar. En zoals Zebrastreep zegt de oplossing is kind in de auto en terug gaan.
dat is toch van de zotte.
Als je alcohol voor je kind wil kopen, doe je dat ook wel als die er niet bij is.....
Je mag je hond overigens ook niet in een auto achterlaten.... Dus een kind ook niet.
Anomien schreef:Sabbientje schreef:Waarom zou je niet het recht hebben om voor jezelf wijn aan te schaffen.
Naast wachtende honden bij een drinkbak nu ook een puberwachtrek… met PlayStation m&ms.
Karl66 schreef:friezenfan2 schreef:Deze regel bestaat toch echt al een paar jaar. En zoals Zebrastreep zegt de oplossing is kind in de auto en terug gaan.
Dus als ik mijn kind in de auto laat en de winkel in ga om wijn voor mijn kind te kopen, dan is dat geen enkel probleem. Maar als ik met mijn kind de winkel in ga om wijn voor mijzelf te kopen is dat wel een probleem?
Hoe belachelijk kan regelgeving wel niet zijn.