Mijn vriend en ik gaan in de zomer samenwonen en ik trek bij hem in. Harstikke leuk natuurlijk, maar we hebben beiden ontzettend verschillende smaak wat het niet al te makkelijk maakt

Gelukkig kan ik hier en daar wel een beetje ideetjes in zn hoofd planten, zodat het huis niet een enorme mancave wordt en zit er zelfs al een gekleurd tapijt (wel nog in de verpakking, maar het begin is er

Maar nu, hij heeft flink wat ramen in het huis en blijkbaar een lastige maat, hij wil het liefst geen op maat gemaakt gordijnen. Hij wil t zo budget vriendelijk mogelijk. En aangezien hij niet wil dat ik meebetaal aan de inrichting aangezien ik nog niet inwoon, kunnen we niet splitten.
De hoogte die hij nodig heeft is 260, dan komt t gordijn mooi strak aan de grond.
Ook hebben we ivm een rail een plooiband nodig.
We zagen in een winkel een supergave, maar die is 280, en hij is vrij onhandig en wil m niet inkorten en ik denk niet dat hij beseft dat dat ook gedaan kan worden.
Ik ben fan van kleurige gordijnen, maar wel rustig, denk aan donkergroen, teal, navy, oud roze oid.
Hij is van de neutrale kleuren, maar wil niet te donker of de kleuren van de muur. (Taupe of donkergrijs)

Deze vond ik bijvoorbeeld mooi, maar hij kreeg dan direct t idee alsof ie in een bejaardentehuis woonde

Hier was hij super erg fan van, ik ook, helaas dus 280.
Weten jullie winkels online en offline die deze maten verkopen? Kwantum geweest, zagen we alleen net niet wat we wilden.
De rest van de winkels waar we geweest zijn niet de goede maten of hij was niet enthousiast.