Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:Ik zou naar een goede lingerie-zaak gaan. Zij kunnen het beste adviseren.
Badkleding kun je, logischerwijs, niet zomaar terugsturen.
Utixo schreef:Grappig hoe dat anders gezien wordt, ik zwem nu ook meerdere keren per week, en ik verbaas me juist over het aantal vrouwen dat in een strandbikini of "sexy" badpak komt baantjes trekken. Juist daarmee verwachtte ik iets meer sportbadpakken.
Utixo schreef:Grappig hoe dat anders gezien wordt, ik zwem nu ook meerdere keren per week, en ik verbaas me juist over het aantal vrouwen dat in een strandbikini of "sexy" badpak komt baantjes trekken. Juist daarmee verwachtte ik iets meer sportbadpakken.
Utixo schreef:Nee, ik heb niet zo'n grote cup. Maar is het dan geen optie om een sportBH onder je badpak te dragen bijvoorbeeld?
De bikini's die ik tegen kom kijken overigens ook niet heel veel steun te bieden. En de halve stringbroekjes hebben niet gek veel met de cupmaat te maken.
Ik ben niet preuts, maar ik snap het oprecht niet. Ik zou me er ook niet lekker in voelen om tijdens het baantjes trekken een stringbroekje aan te hebben.