Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melisje_92 schreef:Ik ben er totaal niet op voorbereid. Woon in een appartement, dus weinig kelder om te verstoppen en heb 2 zakjes Unox soep in de la liggen
mika11 schreef:Het gekke is dat ik voor de honden zorg dat er altijd een flinke voorraad voer en snacks is.
Dan denk ik, als er wat gebeurd en ik kan geen voer voor ze kopen, dan heb ik voorlopig genoeg.
Dat is begonnen in de coronatijd, maar met de honden heb ik dat nog steeds dat ik een voorraad wil hebben.
In dat opzicht doe ik mezelf tekort, het is misschien toch wel verstandig om op z'n minst een noodpakket te hebben.
scrabbel schreef:Als er echt oorlog uit breekt met de eu (alleen Nederland is binnen 30 minuten ingenomen) dan zijn er in mijn optiek 2 dingen die je kunt doen. Vluchten of door gaan met hier leven. Een oorlog kan jaren duren. Jaren in een kelder zitten gaat niet werken. Je kunt alles in je huis hebben, maar als er een bom op valt is het weg. Als je huis wordt overgenomen is het weg.
Ik hou niet van op vakantie gaan, dus naar een vreemd land vluchten is hel voor mij. Ik ga dus verder met leven zover het kan.
scrabbel schreef:Als er echt oorlog uit breekt met de eu (alleen Nederland is binnen 30 minuten ingenomen) dan zijn er in mijn optiek 2 dingen die je kunt doen. Vluchten of door gaan met hier leven. Een oorlog kan jaren duren. Jaren in een kelder zitten gaat niet werken. Je kunt alles in je huis hebben, maar als er een bom op valt is het weg. Als je huis wordt overgenomen is het weg.
Ik hou niet van op vakantie gaan, dus naar een vreemd land vluchten is hel voor mij. Ik ga dus verder met leven zover het kan.