De belastingaangifte!

Mensen die nu al weten dat ze moeten betalen, of een smak geld terug verwachten? En waar we allemaal vol spanning op de Voorlopige of Definitieve aanslagen wachten.

Dus wederom een topic voor het uitwisselen van tips & tricks!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
assie schreef:Volgens mij heeft de belastingdienst geld nodig. Ze zijn zo druk bezig met VA 24 opleggen (zoals gebruikelijk), maar ik zie ook heel veel VA 21/22 langskomen waarbij er box 3 issues zijn, maar waar toch al vast een aanslag wordt opgelegd.
Zo vlak voor de kerst. "Of u even 15.000,- wil aftikken? Fijn kerstfeest. Groetjes de Belastingdienst"
IMAY1990 schreef:Ik heb toevallig vorige week een brief gehad of ik alvast wilde betalen omdat ze opgemerkt hadden dat ik over 2022 bij heb moeten betalen en ze verwachten dat ik dat over 2023 ook zal moeten gaan doen. Hebben ze wel gelijk in overigens, maar ik had het toch liever nog een paar maanden op mijn eigen rekening gehad.
purny schreef:KimD schreef:Nou, de eerste uitnodigingen zijn op de mat gevallen.
Hier ook. Per post en per mail... maar de BD ziet toch dat ik elk jaar netjes aangifte doe, dus ik vind het een beetje papierverspilling