Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Ohh met die omschrijving moet ik aan een winkel denken... Poh kan niet meer op de naam komen maar ik kocht daar heel vaak Diddl dingen, en zij hadden dan ook Diddl tassen met hun eigen naam erop.
[edit] de Expo! Daar heb ik echt veel zakgeld naartoe gebracht
8nnemiek schreef:New age winkeltjes waren in mijn tijd ook helemaal hip. Heerlijk om daar tussen de edelstenen en wierook en drakenbeeldjes rond te lopen!
Bellatrix schreef:Oja, ik was echt kind aan huis bij de plaatselijke videotheek! Ik heb daar echt alle horrorfilms gehuurd maar niets was eng.
Ik keek echt ontzettend veel films in mijn tienerjaren, heerlijk om aan de realiteit te ontsnappen.
Best jammer dat die zaak weg is...
ravellie schreef:V&D en de videotheek
Zo leuk
Art_Ificious schreef:Bij mij in de buurt had jz vroeger 2 videotheken waar je dus dvd's kon huren.
Die zijn er beide niet meer.
Ik weet überhaupt niet of videotheken nog in het straatbeeld zijn? Denk dat streamen nu populairder is.
8nnemiek schreef:V&D ja, heerlijke winkel was dat!
Free record shop, daar ging ik wel eens met vriendinnen luisteren naar muziek door de koptelefoonsEn dan inderdaad de single kopen ja!
Expo kwam ik ook regelmatig, die wilde je het liefst helemaal leeg kopen![]()
En Pipoos, al hadden ze die niet in onze stad. Daar lag een ander klein knutselwinkeltje, wat ook al heel lang weg is.
New age winkeltjes waren in mijn tijd ook helemaal hip. Heerlijk om daar tussen de edelstenen en wierook en drakenbeeldjes rond te lopen!
Oh ja, de videotheek! En dan op de coverfoto af gaan en thuis erachter komen dat het echt een heeeeel slechte film was haha.
En de tape terugdraaien voordat je hem inlevert natuurlijk, geweldig