Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Mijn droomvakanties voor als ik geld heb zijn denk ik dus sleeper trains met een eigen hokje. Lekker vanuit bed het brein uit en de ogen aan. 
Soms is flexibiliteit hebben wel nodig, zeg maar.
Ik denk dat een all-inclusive met het zon, zee, strand idee dus niets voor mij zou zijn. Maar ik snap wel dat het voor mensen de perfecte manier is om weer op te laden.
Toeristen, drukke kinderen, verkeer.. brr nee dank je
Snap niet dat mensen voor hun lol zo primitief willen leven. Danseresje schreef:Stuur mij niet op een vakantie waar ik 1/2/3 weken eigenlijk alleen op het strand of aan het zwembad kan bakken.
Heb afgelopen zomer het Pieterpad in één keer gelopen in 3,5 week, met tentje op mijn rug en ik vond het echt geweldig. Dus nu aan het kijken welk pad ik volgend jaar ga lopen. Sowieso mag je me zo op wandelvakantie sturen, heerlijk!

.
. We zijn dit jaar naar Griekenland geweest, een paar dagen in Athene klassieke ruines opzoeken en daarna door naar de Peloponnesos en daar .... nog meer ruines bezocht en rondgereden
. En dat is voor ons eigenlijk perfect. Lekker ons eigen plan trekken, veel dingen zien, veel dingen beleven. Lekker met z'n tweetjes in de auto met de radio meeschreeuwen. Wij worden gelukkig van mooie dingen zien en beleven, cultuur snuiven, goed eten. En het liefste ook niet te warm. Ik word echt heel ongelukkig van alles boven de 25 graden.
Hoewel ik het met een camper nog best weleens zou willen proberen.