Maar nu, hoe ga ik het presenteren? Heeft iemand low budget tips om zelf te maken zodat het er leuk uitziet?

Ik ben van plan om een kleed mee te nemen en daar aan de achterkant dozen onder te zetten om wat hoogteverschil te creëren. Mijn vriend is handig met hout, dus hij zou iets van een rek om de sleutelhangers/armbanden aan te hangen kunnen maken. Ik wil dus geen investeringen doen in professionele presentatie materialen, maar ideeën over hoe ik zelf wat dingen kan maken om het netjes te presenteren (wellicht is het eenmalig, eerst eens zien hoe het gaat en hoe ik het vind). Als jullie ervaringen/foto's/ ideeën hebben dan zie ik graag reacties tegemoed

Het is ook buiten dus ik hoop dat het droog blijft. Zelf maar lekker thermo kleding aan en misschien ook nog iets van een doorzichtig zeiltje mee ter bescherming mocht het erg gaan regenen. Ik begreep dat er wel een klein dakje boven de kraam zit.
Moet zeggen dat ik het stiekem ook best spannend vind om wat ik gemaakt heb zo voor het eerst in het echt te presenteren