Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Ik werk bij de verzekeraar die zo groot in nieuws kwam omdat we ze niet meer verzekeren. We verzekeren ze onder andere niet meer omdat letterlijk 1 op de 2 fatbikes gestolen wordt.
Dus er is een gigantisch grote kans dat deze gestolen wordt. En daarnaast kan je ze nauwelijks meer verzekeren.
Majabeestje schreef:Haha, tokkie-fiets? Die heb ik nog niet eerder gehoord![]()
Ik vind ze superleuk en heb denk ik onder een steen geleefd als het gaat om negatief nieuwsBehalve over dat fietsenmerk dat zo hip is/was in Amsterdam en failliet is gegaan.
Azmay schreef:Majabeestje schreef:Haha, tokkie-fiets? Die heb ik nog niet eerder gehoord![]()
Ik vind ze superleuk en heb denk ik onder een steen geleefd als het gaat om negatief nieuwsBehalve over dat fietsenmerk dat zo hip is/was in Amsterdam en failliet is gegaan.
Tokkie fiets gaat me wat ver maar ik heb hier ook nog geen "normale" mensen op de fietsen zien rijden. Vooral stoere jochies en volwassenen die oa blijkbaar geen kennis hebben van de verkeersregels
Majabeestje schreef:Ik ga hier maar eens achteraan![]()
[ [url=m/f3hHqP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lindsey_99 schreef:Die dingen zijn amper nog te verzekeren. Geen verzekering wil er nog aan, want ze worden bij bosjes gestolen.
Laat je nog even weten hoe lang je van je fatbike genoten hebt voordat ie gejat is?![]()
Lindsey_99 schreef:Die dingen zijn amper nog te verzekeren. Geen verzekering wil er nog aan, want ze worden bij bosjes gestolen.
Laat je nog even weten hoe lang je van je fatbike genoten hebt voordat ie gejat is?![]()
Sure_lee schreef:Majabeestje schreef:Ik ga hier maar eens achteraan![]()
[ [url=m/f3hHqP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk dat je ook voor een Diablo gaat kijken!
Ik krijg altijd veel complimenten dat mensen het een gave fiets vinden.
Ook mensen die ik erop laat fietsen zijn erg verrast over de power.
Qua verzekering zou ik me niet zo heel druk maken gezien hoe je hem gaat stallen.
Bij mij staat hij al maanden gewoon voor de deur net als alle gewone fietsen bij de buren. Het ligt er denk ik ook aan waar je woont.
Die van mij is nu nog verzekerd maar dat stopt wel. Ach ja, niks aan te doen.