Merriemens schreef:Ga gezellig wandelen met alpaca's dan heb je in ieder geval nog een vriendje bij je
Al gedaan met een vriendin. Maar dan niet in de buurt. Een activiteit uitvoeren tijdens het gesprek lijkt me niet de beste weg.
Ik kan mijn leidinggevende (alleen in titel, kwa uitvoering kan ik haar niet echt leidinggevende noemen) niet zo goed inschatten of ze dit gaat waarderen 
Ineke2 schreef:Op kantoor en dan na afloop met het team lunchen.
Ik werk niet op kantoor, ik werk in de zorg en dan 's nachts, helemaal alleen.
Goof schreef:Ik vind dit best wel gek eigenlijk.
Bovendien zit er een verschil tussen een functioneringsgesprek (gaat 1 kant op) en een voortgangsgesprek (gaat 2 kanten op), dus welk gesprek is het nou?
Ik zou lekker een bak koffie pakken, op kantoor gaan zitten en daarna mijn werk weer oppakken.
Ze noemen het een vitaliteitsgesprek.
Hoe gaat het met mij, wat heb ik nodig om goed en vitaal te zijn, prive en in mn werk.
Hoe zie ik het over 2 jaar, wat zijn mn doelen, hoe zit ik in het team, voel ik mij gewaardeerd door mijn werkgever.
Het is dus geen voortgangs- of functioneringsgesprek.
Ik moet een format invullen met positiviteitspunten. De ene heet een spinnenweb en de ander een huis.
Beide komen op het zelfde principe neer.
Het spinnenweb geeft cijfers, hoe verder naar de rand hoe minder belangrijk en het huis heeft lagen, van fundering naar zolder