Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Denkt de winkel niet gewoon dat je gebruik wilt maken van retourneren in de bedenkperiode en dat ze daarom aangeven dat het termijn verlopen is? Ipv aanspraak maken op de garantie? Wat heb je precies gestuurd? Want als jij zegt dat je de jas terug wil sturen omdat hij niet waterdicht is kunnen zij het opgevat hebben als normale retour waar geen reden voor nodig is. Dat doen redelijk wat mensen ook, die maken geen aanspraak op de garantie maar retourneren het product als het niet voldoet.
Want ze mogen je ook een nieuwe jas aanbieden. Geld terug is niet altijd de 1e actie.
Even duidelijk terug sturen dat de jas niet aan de omschrijving voldoet en dat je graag aanspraak maakt op de garantie en graag van hun de oplossing hoort.
Utixo schreef:Het feit dat de jas terug moet naar China doet bij mij alarmbellen rinkelen. Ben je niet de dupe geworden van een dropshipper?
Ook dan heb je rechten, maar succes... Heb je heel toevallig met PayPal betaald? Het is in dat geval sneller en makkelijker om een dispuut via PayPal te openen.
Utixo schreef:Het feit dat de jas terug moet naar China doet bij mij alarmbellen rinkelen. Ben je niet de dupe geworden van een dropshipper?
Ook dan heb je rechten, maar succes... Heb je heel toevallig met PayPal betaald? Het is in dat geval sneller en makkelijker om een dispuut via PayPal te openen.
Utixo schreef:Was het een jas met veel korting, uitroeptekens en smileys in de advertentie? En heb je hem via Facebook of Instagram oid gevonden?
Als het inderdaad een dropshipper is geweest moet je een lange adem hebben.