De keuken is niet groot 7,6 m2 excl de extra aanbouw, en ik heb al een eerste berekening gedaan bij Ikea en dat moet wel uitkomen. De vaatwasser is nog redelijk nieuw maar die wil ik het liefst wel verkopen en een inbouwmodel plaatsen. Tenzij jullie nog creatieve ideeën hebben om die netjes weg te werken?
Nu ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen met Ikea keukens? Je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt, maar voor ons hoeft het niet heel spannend, ik vind de BODARP keuken erg mooi en die is nu afgeprijsd. Het mag overigens iets meer zijn dan het bouwdepot, tot max 10k maar liever niet. Maar die ruimte hebben we voor de afwerking.
BODARP keuken voorbeeld.

Globaal de nieuwe indeling.

Dat element links bovenin is het blok met vaatwasser en twee combo-ovens. Die komt in het zwarte blok maar ik kon dat ff niet aanpassen in het programma

Deze indeling kost me €8100.-
Qua specificaties wil ik graag softclose kasten, maar volgens mij is alles van ikea softclose. Een inductieplaat, liefst 6 pits. We hebben nu 4 maar eigenlijk passen er geen 4 pannen op

Verder dus een vaatwasser, en het liefst 2 combi ovens, maar ook dat is afhankelijk van de kosten.
En natuurlijk een koelvriescombi.