Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkel schreef:Isoleren is goed, maar dan moet je aanzienlijk meer ventileren i.v.m te verwachten vochtproblemen. Ik zou persoonlijk dit niet overwegen. Of je moet eerst de muur schoonmaken, daarna impregneren zodat de stenen geen vocht meer kunnen opnemen. Ventileren ,daarna isoleren.
Er is een heel praktische reden dat die spouwmuur er is: constructief en afvoer van vocht.
Sizzle schreef:Wat je ook kiest: laat eerst je muren op vleermuizen controlleren, anders begraaf je ze levend.
Bij spouwmuren krijg je bij 5 verschillende offertes 5 adviezen. Niemand lijkt het met elkaar eens te zijn.
jetwii schreef:Oke dus de meesten raden het hier niet aan dan nadenken over andere dingen.
Mocht iemand betere ideen hebben hoor ik het graag. Huis is van 1950 en kwa issolatie alleen dubbel glas meer niet
jetwii schreef:Iemand hier ervaring mee?
Vandaag een positief gesprek gehad en deze raadde foamconnect aan om erin te spuiten.
Echter schoonbroers zeggen het niet te doen i.v.m vochtproblemem.
Wat zijn jullie ervaringen?
Happinez schreef:jetwii schreef:Iemand hier ervaring mee?
Vandaag een positief gesprek gehad en deze raadde foamconnect aan om erin te spuiten.
Echter schoonbroers zeggen het niet te doen i.v.m vochtproblemem.
Wat zijn jullie ervaringen?
Ja , wij hebben 12 jaar een isolatiebedrijf gehad.![]()
Mijn eerste vraag , hoe diep is je spouw ? en is die schoon ?
jetwii schreef:Mocht iemand betere ideen hebben hoor ik het graag. Huis is van 1950 en kwa issolatie alleen dubbel glas meer niet