Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardje87 schreef:Ho allemaal,
Ik ben op dit moment in Schotland en we doen een tour die langs Glenfinnan, Fort William & Glencoe Adventure gaat. Echter, de route wordt tijdens de reis omgegooid. De highlight van de route, Glennfinnan, gaan we niet meer bezoeken omdat er teveel regen op de parkeerplaats ligt.
Echter, de hele dag is het al droog dus dat zouden ze lijkt mij gisteren al moeten weten. De tour gaat namelijk elke dag en afgelopen dagen regende het wel.
Wat zijn mijn rechten hierin? Ze gaan nu ipv Glennfinnan naar het Lochness meer maar dit is niet de reden waarvoor ik de tour heb geboekt.
ingvdh schreef:Het is niet zo dat de hele reis niet door gaat, er gaat maar 1 onderdeel niet door, de rest wel. Dat dit nu hetgeen is geweest waarop om jij deze reis wil maken is heel zuur. Echter het grootste gedeelte van de planning gaat wel door, dat is geen reden om de reis te annuleren.
paardje87 schreef:ingvdh schreef:Het is niet zo dat de hele reis niet door gaat, er gaat maar 1 onderdeel niet door, de rest wel. Dat dit nu hetgeen is geweest waarop om jij deze reis wil maken is heel zuur. Echter het grootste gedeelte van de planning gaat wel door, dat is geen reden om de reis te annuleren.
Sorry dat heb ik dan niet goed weergeven in mijn post, maar de volledige tour is anders. Er wordt een hele andere route afgelegd. 1 ding die we zouden zien in de originele tour zien we nu ook maar de overige niet.