Maar… ik en m’n vriend waren gewoon thuis. Op de ring deurbel is ook niks te zien en de buren hebben ook niks gehoord dus ze zijn écht niet geweest.
Ook nog eens gelijk met FedEx gebeld toen ik de “je was niet thuis” mail kreeg om 16u:
“ja mevrouw wat vervelend [zei met de bezorger contact op te nemen] Ja ik heb net met de bezorger gebeld en hij komt zo toch nog langs”.
Leugens: geen bezorger gezien vandaag. Toen ik 17:50 belde werd me nog in de schoenen geschoven dat ik basically loog want de klantenservice kon geen contact hebben met de bezorger en dus die belofte niet doen (terwijl ze dat toch écht hebben gedaan -geen “we gaan het proberen”, nee, letterlijk toegezegd dat de bezorger na zijn volgende stop naar ons toe zou rijden). En ja dan moest ik maar gewoon thuis zijn als er een pakket werd bezorgd (echt hou op). Op een gegeven moment werd de hoorn er vanuit FedEx gewoon opgegooid

Terugbellen kon niet want om 18:00 was de klantenservice natuurlijk gesloten.

“Priority shipping”, my ass.

Alom frustratie dus.
Dus ik vroeg me af: ligt het eraan dat we in een nieuwbouwwijk wonen en dus wellicht lastiger te vinden zijn (al doen Google, Apple maps en TomTom het prima) of hebben meer mensen dit de laatste tijd?