Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:xTammyy schreef:Lekker een week later naar het PRO event gaan.
Ik snap niet dat het überhaupt door gaat. Het is wel duidelijk dat dit event niet op welzijn gericht is in elk geval
Het is juist 2 uur vervroegd.
Er zijn ook extra waterpunten.
laura_estee schreef:Ik ga zondag ook heen met nog 3 anderen, maar zie inderdaad ook erg op tegen de hitte... Gratis watertappunten zijn er wel. Verder inderdaad maar hopen dat er ook schaduw te vinden is. Moet zeggen dat ik het wel een beetje eens ben met xTammyy: het zou me niks verbazen als zondag alsnog geannuleerd wordt als zaterdag blijkt dat het toch te veel van het goeie is.
Tips voor jezelf koel te houden heb ik niet echt, dus die ga ik ook meelezen.
Edit: eerst zou HE beginnen om 09.30u, nu is het vervroegd naar 07.30u
BarbaraNova schreef:laura_estee schreef:Ik ga zondag ook heen met nog 3 anderen, maar zie inderdaad ook erg op tegen de hitte... Gratis watertappunten zijn er wel. Verder inderdaad maar hopen dat er ook schaduw te vinden is. Moet zeggen dat ik het wel een beetje eens ben met xTammyy: het zou me niks verbazen als zondag alsnog geannuleerd wordt als zaterdag blijkt dat het toch te veel van het goeie is.
Tips voor jezelf koel te houden heb ik niet echt, dus die ga ik ook meelezen.
Edit: eerst zou HE beginnen om 09.30u, nu is het vervroegd naar 07.30u
ja zie het ook net, dat wordt heul vroeg mijn bed uit, moet eerst mijn eigen paarden ook nog doen en t is meer dan een uur rijden!
Bellatrix schreef:xTammyy schreef:Lekker een week later naar het PRO event gaan.
Ik snap niet dat het überhaupt door gaat. Het is wel duidelijk dat dit event niet op welzijn gericht is in elk geval
Het is juist 2 uur vervroegd.
Er zijn ook extra waterpunten.
karuna schreef:Heel suf maar je hebt best toffe koelhalsbanden voor honden. Uit ervaring weet ik dat deze heel goed om een mensenhals past en heerlijk koelen.Eventueel nog een koelvest op de kop tikken en deze aantrekken,
Veel water drinken. Schaduw zoeken en optijd vertrekken weer.
Wel sneu voor de dieren die mee moeten doen