Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esaqar schreef:Ik weet niet wat voor hond je hebt. Met een lang stokhaar, kroesvacht of ruwhaar zou ik het aan durven.
Met een kort stokhaar niet. (Labrador, rottweiler vacht.) Deze honden verharen bijna permanent en de haartjes gaan overal tussen zitten.
Lisitano schreef:Het verharen was geen probleem en goed bij te houden. En ik heb een husky.
Maar op een of andere manier, als zo’n dier moet kotsen of aan de diarree is, moet dat altijd op een kleed gestort. Na drie kleden weggooien heb ik het opgegeven.
Jennyj01 schreef:Ik heb een kelim in de kamer en in de hal liggen. Juist voor mijn hond. De laminaat vloer die al in het huis lag is spekglad. Deze kleden zijn super goed te stofzuigen en het is zuiver wol. Op de een of andere manier is dat minder kwetsbaar dan kunstof materialen. Daaronder heb ik een antislip tapijt. Heel vaag spul maar het lijkt wel klittenband zo strak liggen die kleden. Die verschuiven geen centimeter. Ook niet wanneer ik er met de stofzuiger of turbo stand overheen ga. Zelf heb ik kleurrijke kleden maar ze zijn er ook in naturel kleuren.
In het verleden heb ik ook wel koeien vellen gehad. Die bevielen ook goed met honden.
[ [url=m/6yyJkt.jpg]Afbeelding[/url] ]