Wij zijn met tweeën, met twee katten, en doen het van 350 euro per maand. Dit is exclusief kattenvoer en andere kattenspullen. Kattensnoepjes doen we wel uit boodschappenbudget.
Ik doe boodschappen bij de AH, veel Bonus Box (heb AH premium) en ik stem ons eten en drinken echt af op wat er op dat moment in de aanbieding is. Vlees haal ik bij de Lidl en eens in de zo veel tijd ga ik naar 't Streeckhuys als ik een keer een goede stoofpot wil maken. Mijn verzorgingsproducten komen van de Holland & Barrett en die van mijn vriend net waar het op dat moment in de aanbieding is. Ik weet meestal aardig in het budget te blijven. Als het alleen op eten aankomt (lunch voor mijn vriend en avondeten) zit ik vaak rond de 50 euro. De rest van het weekbudget is voor huishoudelijke artikelen, drinken, etc.
Vroegâh, toen ik net op mezelf ging (2016) leefde ik van een uitkering en deed ik het met €100,- per maand. Alleen en zonder kat. Dat zou ik nu niet meer redden met de huidige prijzen
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 21-08-23 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt