Omdat er elk jaar een afstudeertopic opduikt op Bokt en ik de nieuwe nog niet heb gespot, maak ik er bij deze eentje aan!
Ik ben momenteel bezig met de laatste loodjes van mijn derdejaars onderzoeks- en meewerkstage, maar ik verwacht 28 augustus te mogen starten met mijn afstudeerjaar. Voor mij het vijfde jaar dat ik deze studie doe, nadat ik door omstandigheden twee keer mijn derdejaars stage heb moeten afbreken.
Kort voorstellen:
Mijn naam is Robin, ik ben 26 jaar en ik studeer Human Resource Management bij Avans Hogeschool in Breda. Ik start 28 augustus (als het goed is) met mijn senior semester, wat tot en met eind januari zal duren. Tijdens dit semester gaan we in groepsverband aan de slag met maatschappelijke HRM-vraagstukken en draaien we op die manier een tweetal projecten. Daarna start ik met mijn afstudeerstage waarbij ik onderzoek ga doen, hopelijk bij de organisatie waar ik ook deze derdejaars stage stage heb gelopen. Het is de bedoeling om in juli 2024 dan eindelijk na een aantal zware studiejaren, af te studeren

Wie gaat er nog meer afstuderen in 2023/24?