Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Storm schreef:Misschien een gek (en tijdrovend) idee, maar zelf de datums er op die manier bijschrijven? Of misschien zijn er wel stickers te vinden op die manier die je erin kan plakken?
Nexus schreef:Zelf een fotoagenda voor haar maken misschien?
Daar kun je zelf vaak ook de (datum-)opmaak kiezen en bv leuke foto's van de (klein-)kinderen of leuke herinneringen in verwerken.
BigOne schreef:Streep dan september door of een sticker erover. Lastig hoor, ik weet uit ervaring hoe moeilijk het soms is. Ze lijken eigenwijs maar dat komt echt voort uit angst de controle te verliezen, tenminste in de periode voorafgaand aan complete dementie.
jetm schreef:BigOne schreef:Streep dan september door of een sticker erover. Lastig hoor, ik weet uit ervaring hoe moeilijk het soms is. Ze lijken eigenwijs maar dat komt echt voort uit angst de controle te verliezen, tenminste in de periode voorafgaand aan complete dementie.
Dat zou ook een optie kunnen zijn alle maanden bovenin afplakken en bij elke dag de maand schrijven.
En inderdaad wil ze graag controle houden en lukt dat steeds minder. Ze wordt ook boos omdat ik dingen "niet verteld" heb (ze vergeet dat zij het vergeet). Merk dat ik het zelf ook lastig vind om er goed mee om te gaan, wil haar helpen maar dat kan niet altijd meer. Maar dat is een heel ander topic
Fortitude schreef:En een ongedateerde agenda? Dan kun je zelf de data erin schrijven en eventueel de dagen die je dus 'over houdt' met een zwarte stift doorstrepen?
miccamaaike schreef:Bij mij staat er bij de wisselmaanden, beide maanden boven, wel afgekort. Dus aug / sept
Zo:
[ [url=m/tkWhYv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een planner van So Typical Me, kun je naar wens zelf samenstellen.
jetm schreef:BigOne schreef:Streep dan september door of een sticker erover. Lastig hoor, ik weet uit ervaring hoe moeilijk het soms is. Ze lijken eigenwijs maar dat komt echt voort uit angst de controle te verliezen, tenminste in de periode voorafgaand aan complete dementie.
Dat zou ook een optie kunnen zijn alle maanden bovenin afplakken en bij elke dag de maand schrijven.
En inderdaad wil ze graag controle houden en lukt dat steeds minder. Ze wordt ook boos omdat ik dingen "niet verteld" heb (ze vergeet dat zij het vergeet). Merk dat ik het zelf ook lastig vind om er goed mee om te gaan, wil haar helpen maar dat kan niet altijd meer. Maar dat is een heel ander topic