Nu vroeg ik me af tot welke leeftijd je eigenlijk fotoboeken maakt? Natuurlijk bepaal je dat zelf, maar ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Maak je bv vanaf een bepaalde leeftijd alleen nog maar een boek van bv de zomervakantie?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Ik ben zo n sneuneus die elke maand foto’s af laat drukken en inplakt..
Mijn dochter is 5 en mijn zoontje bijna 2 jaar en ik ben beide bij juli 2023 dus redelijk up to date.
Maar wat heb ik er een hekel aan en vraag me ook echt af, waarom?

Dus niet alles ingeplakt.

Ik maak eigenlijk veel te veel foto's en kan moeilijk keuzes maken. Zou wel willen overstappen naar zo'n app want dit kost echt veel tijd. Ik denk dat als ze straks naar school gaat de hoeveelheid foto's wel zal teruglopen.. 18 plakboeken lijkt me wat veel van het goede
. Ik schiet wel aardig op en schrijf er ook stukjes tekst bij. Dat kost eigenlijk nog de meeste tijd, want moet steeds opzoeken wanneer wat ook alweer gebeurde haha.
(ik ben 30). Bij mijn broers ook tot aan hun 30e en bij mn broertje gaat zebook door tot aan de 30e.
) en die is bijna 1. Ik kom er niet aan toe hahahaa. En ik zie wel hoe lang ik ermee doorga.