Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Vooraf laten betalen en binnen 24 uur afzeggen is geen geld retour, ongeacht de reden.
moonsparkle schreef:Ik bied ook aan dat mensen privewandelingen kunnen maken tegen een ander bedrag(of met minimaal 6 personen) en als mijn agenda het toe laat dus die optie is er op zich wel al. Bedankt voor jullie input! Ik ga daar zeker wat mee doen in het nieuwe jaar
josien_m_ schreef:Het blijft een spanningsveld: vooraf laten betalen om jezelf in te dekken maar misschien minder klanten. Of flexibel zijn en zelf risico lopen. Ik ken het, vind het heel vervelend maar leg me neer bij die afzeggingen omdat ik geen heel grote doelgroep bereik. Dat zal voor ieder bedrijf een andere rekensom zijn. Daar kom je achter door te proberen.
Veronica2 schreef:moonsparkle schreef:Ik bied ook aan dat mensen privewandelingen kunnen maken tegen een ander bedrag(of met minimaal 6 personen) en als mijn agenda het toe laat dus die optie is er op zich wel al. Bedankt voor jullie input! Ik ga daar zeker wat mee doen in het nieuwe jaar
Je kan ook een inhaalmoment inplannen met afzeggers zodat ze toch krijgen waar ze voor betaald hebben. Zo houd je ze misschien nog binnenboord en heb je alvast wat staan voor een volgende wandeling.
moonsparkle schreef:Dat heb ik afgelopen 2 jaar gedaan maar dit jaar loopt het vind ik de spuigaten uitmet echt elke wandeling minstens 2 last minute afzeggingen maar ook soms 3 of 4 zelfs. Daarom zoek ik een beetje naar een middenweg om last minute afzeggingen te voorkomen maar dat het ook geen grote drempel vormt om op te geven.