Christendom topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Photograph

Christendom topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 11:39

Hi beste bokkers,

Is er al een topic over het christendom?

Met vriendelijke groet,

V

Jilletje

Re: Christendom topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 11:59

Nee, bedankt :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 12:05

Jij was toch moslima?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 12:06

Er was ooit een HK maar dat loopt niet meer denk ik.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:17

Ik zou dat wel willen maar de algemene sfeer op Bokt is nogal anti-Christenen. Jammer hoor, de vrijheid van meningsuiting hier is hier niet voor ieders meningen.Ik heb daarom ook al vaak willen vertrekken van Bokt maar in wereldse zin zijn ze wel interessant. Daarom zit ik hier nog.

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:19

anjali schreef:
Ik zou dat wel willen maar de algemene sfeer op Bokt is nogal anti-Christenen. Jammer hoor, de vrijheid van meningsuiting hier is hier niet voor ieders meningen.Ik heb daarom ook al vaak willen vertrekken van Bokt maar in wereldse zin zijn ze wel interessant. Daarom zit ik hier nog.

Hoezo is het hier anti Christenen? Waar baseer je dat op?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:28

Niks anti-christen, Bokt is Hoofdzakelijk een paarden forum en geen kerk, of kerkelijke community. :evaw:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:32

xPabloBokt schreef:
anjali schreef:

Ik denk vooral op het feit dat Anjali nogal eens tegengas krijgt op onderwerpen zoals abortie

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:34

Ik vind Bokt helemaal niet anti-christenen, maar Anjali is in mijn optiek vrij stringent, ja en dan krijg je tegengas

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:41

xPabloBokt schreef:
anjali schreef:

Als je een Christelijk standpunt verkondigt dan wordt je standaard aangevallen. En nog na jaren.Bij mij zoeken ze oude berichten op om me nu nog te disqualificeren. En de rottige pb-tjes die ik hen gekregen vanwege mijn strengChristelijke standpunten daar lusten de honden geen brood van.Ik heb ook al een 2 jaar durende OW te pakken vanwege een conservatief standpunt. Omdat ik graag bij de paard-gerelateerde nieuwtjes en berichten blijf ben ik niet uit mezelf vertrokken maar heb wel een aantal andere betere websites gevonden waar gelovige meningen (van diverse geloven) wel welkom zijn. Maar ja die hebben weer niets met paarden helaas.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:47

Dat we niet zitten te wachten op jouw verkondigingen Anjali heeft niks te maken met anti zijn tegen een heel geloof. Mensen zitten er gewoon niet op te wachten om jouw overtuiging door hun strot geduwd te krijgen. En aangezien jij daar vrij hardnekkig in kan zijn, krijg je met die zelfde toon tegengas.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:48

OW?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:49

Jilletje schreef:
Dat we niet zitten te wachten op jouw verkondigingen Anjali heeft niks te maken met anti zijn tegen een heel geloof. Mensen zitten er gewoon niet op te wachten om jouw overtuiging door hun strot geduwd te krijgen. En aangezien jij daar vrij hardnekkig in kan zijn, krijg je met die zelfde toon tegengas.

Anjali heeft dit topic helemaal niet geopend. Ts vraagt gewoon netjes om een topic voor christenen en jij komt meteen de sfeer verzieken. En dan nu Anjali de schuld geven, netjes van je :')

En nee, ik ben geen christen (meer).

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:52

Ik denk dat Jilletje reageert op Anjali’s reacties in dit topic. Dus als het gaat over sfeer verzieken. Anjali heeft haar oordeel al meteen klaar. Ze had ook kunnen wachten hoe dit topic zou verlopen

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:54

thequeensmum schreef:
Ik denk dat Jilletje reageert op Anjali’s reacties in dit topic. Dus als het gaat over sfeerverzirken. Anjali heeft haar oordeel al meteen klaar. Ze had ook kunnen wachten hoe dit topic zou verlopen

De eerste reactie op dit topic is van Jilletje en toen was Anjali nog niet in beeld. Die Nee, bedankt :+ is helemaal nergens goed voor en ontzettend kinderachtig.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 13:54

Captain schreef:
Jij was toch moslima?

Als je me volgt op Tiktok, dan heb je het een beetje meegekregen hoe en wat. Moet je even daar in de comments kijken.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 13:55

Daphne__ schreef:
thequeensmum schreef:
Ik denk dat Jilletje reageert op Anjali’s reacties in dit topic. Dus als het gaat over sfeerverzirken. Anjali heeft haar oordeel al meteen klaar. Ze had ook kunnen wachten hoe dit topic zou verlopen

De eerste reactie op dit topic is van Jilletje en toen was Anjali nog niet in beeld. Die Nee, bedankt :+ is helemaal nergens goed voor en ontzettend kinderachtig.

Zoveel kinderachtige mensen op Bokt, kan hier nooit een keer normaal een vraag stellen..

Urbanus schreef:
Er was ooit een HK maar dat loopt niet meer denk ik.

Misschien dat hiervan een huiskamer christen topic gemaakt kan worden?
Laatst bijgewerkt door Photograph op 13-07-23 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:55

Het lijkt me het verstandigst zo´n topic in het huiskamer forum te openen.
Ik meen dat dat het forum is waar je gesprekstopics met gelijkgezinden kunt voeren.
De rest van bokt is natuurlijk een discussieform waar je niet verbaasd moet zijn dat mensen je mening/levensbeschouwing etc ter discussie stellen.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 13:57

Kuggur schreef:
Het lijkt me het verstandigst zo´n topic in het huiskamer forum te openen.
Ik meen dat dat het forum is waar je gesprekstopics met gelijkgezinden kunt voeren.
De rest van bokt is natuurlijk een discussieform waar je niet verbaasd moet zijn dat mensen je mening/levensbeschouwing etc ter discussie stellen.

Lijkt me ook t verstandigst, je was me net voor, maar heb net een berichtje geplaatst met of het een idee is een topic in de huiskamer te malen over her christendom :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:58

Jilletje schreef:
Niks anti-christen, Bokt is Hoofdzakelijk een paarden forum en geen kerk, of kerkelijke community. :evaw:

Bokt is ook geen autoforum, reisforum of relatieforum en toch smullen we er met zijn allen van.
Je doet echt ontzettend lelijk om niks. Je hoeft niet mee te lezen.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 13:59

Goof schreef:
Jilletje schreef:

Bokt is ook geen autoforum, reisforum of relatieforum en toch smullen we er met zijn allen van.
Je doet echt ontzettend lelijk om niks. Je hoeft niet mee te lezen.

Hoofdzakelijk een paardenforum maar genoeg topics die niet over paarden gaan maar over andere dingen. Maar als t geloof is moet ze wel een opmerking maken. Bah

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 14:03

Je kan wel een vraag stellen op bokt hierover en als iemand aangeeft, Nee bedankt, is dat ook een antwoord op je vraag en verder niks vind ik.
Om iemand neer te sabelen om zijn/haar geloof vind ik niet kunnen maar dat geldt van beide kanten.
Iedereen in zijn/haar waarde laten maar ook je mening, linksom of rechtsom, niet opdringen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 14:07

Jilletje schreef:

En dat zegt degene die volgens haar profiel (forumgebruik) ruim meer dan 50% van haar berichten op bokt geplaatst heeft in topics die niet over paarden gaan :+

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 14:10

thequeensmum schreef:
OW?

Een OW is een Officiele Waarschuwing.Die geldt 2 jaar en als je dan nog eens de fout ingaat (volgens sommigen dan) dan kun je een ban krijgen wat (denk ik) inhoudt dat je niet meer op Bokt mag. Er zij n al heel wat interessante Bokkers verdwenen op die manier. Bij mij was het zo dat ik iets gezegd had dat bij sommige verkeerd viel, en wat ze toen deden was mijn post aan een stuk door blijven quoten met de bedoeling dat steeds meer mensen van hun groep er bezwaar tegen zouden maken. Ze bleven net zolang quoten totdat er tenslotte een reactie van een mod kwam dat ik een OW kreeg. Zelf heb ik nog helemaal nooit een klacht ingediend tegen wie dan ook op Bokt die meende mij of mijn geloof te moeten beledigen Ik zag ieders mening als vrijheid van meningsuiting maar dat geldt dus maar 1 kant op. En ik heb ook nooit iemand bedreigd op bokt en dat ben ik wel.Zodat ik het altijd wel heb nagelaten om persoonlijke gegevens erop te zetten waar soms wel om gevraagd werd.Gelukkig zitten er ook hele aardige mensen op bokt anders was ik er al lang weg. En nee je hoeft het echt niet met mij eens te zijn want ook voetballen kan slechts als er 2 partijen zijn.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 14:15

Steppe schreef:
Je kan wel een vraag stellen op bokt hierover en als iemand aangeeft, Nee bedankt, is dat ook een antwoord op je vraag en verder niks vind ik.
Om iemand neer te sabelen om zijn/haar geloof vind ik niet kunnen maar dat geldt van beide kanten.
Iedereen in zijn/haar waarde laten maar ook je mening, linksom of rechtsom, niet opdringen.

Er word niet gevraagd of bokkers een topic over het christendom willen. Dan was het gewoon een antwoord geweest. Nu is het niet gewoon een antwoord, het is om te stangen, in de hoop dat de sfeer in het topic snel slecht word en het topic gesloten word.
Kinderachtig dus.