Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Ik zou dat wel willen maar de algemene sfeer op Bokt is nogal anti-Christenen. Jammer hoor, de vrijheid van meningsuiting hier is hier niet voor ieders meningen.Ik heb daarom ook al vaak willen vertrekken van Bokt maar in wereldse zin zijn ze wel interessant. Daarom zit ik hier nog.
xPabloBokt schreef:anjali schreef:Ik zou dat wel willen maar de algemene sfeer op Bokt is nogal anti-Christenen. Jammer hoor, de vrijheid van meningsuiting hier is hier niet voor ieders meningen.Ik heb daarom ook al vaak willen vertrekken van Bokt maar in wereldse zin zijn ze wel interessant. Daarom zit ik hier nog.
Hoezo is het hier anti Christenen? Waar baseer je dat op?
xPabloBokt schreef:anjali schreef:Ik zou dat wel willen maar de algemene sfeer op Bokt is nogal anti-Christenen. Jammer hoor, de vrijheid van meningsuiting hier is hier niet voor ieders meningen.Ik heb daarom ook al vaak willen vertrekken van Bokt maar in wereldse zin zijn ze wel interessant. Daarom zit ik hier nog.
Hoezo is het hier anti Christenen? Waar baseer je dat op?
Jilletje schreef:Dat we niet zitten te wachten op jouw verkondigingen Anjali heeft niks te maken met anti zijn tegen een heel geloof. Mensen zitten er gewoon niet op te wachten om jouw overtuiging door hun strot geduwd te krijgen. En aangezien jij daar vrij hardnekkig in kan zijn, krijg je met die zelfde toon tegengas.
thequeensmum schreef:Ik denk dat Jilletje reageert op Anjali’s reacties in dit topic. Dus als het gaat over sfeerverzirken. Anjali heeft haar oordeel al meteen klaar. Ze had ook kunnen wachten hoe dit topic zou verlopen
Daphne__ schreef:thequeensmum schreef:Ik denk dat Jilletje reageert op Anjali’s reacties in dit topic. Dus als het gaat over sfeerverzirken. Anjali heeft haar oordeel al meteen klaar. Ze had ook kunnen wachten hoe dit topic zou verlopen
De eerste reactie op dit topic is van Jilletje en toen was Anjali nog niet in beeld. Die Nee, bedanktis helemaal nergens goed voor en ontzettend kinderachtig.
Urbanus schreef:Er was ooit een HK maar dat loopt niet meer denk ik.
Kuggur schreef:Het lijkt me het verstandigst zo´n topic in het huiskamer forum te openen.
Ik meen dat dat het forum is waar je gesprekstopics met gelijkgezinden kunt voeren.
De rest van bokt is natuurlijk een discussieform waar je niet verbaasd moet zijn dat mensen je mening/levensbeschouwing etc ter discussie stellen.
Goof schreef:Jilletje schreef:Niks anti-christen, Bokt is Hoofdzakelijk een paarden forum en geen kerk, of kerkelijke community.
Bokt is ook geen autoforum, reisforum of relatieforum en toch smullen we er met zijn allen van.
Je doet echt ontzettend lelijk om niks. Je hoeft niet mee te lezen.
thequeensmum schreef:OW?
Steppe schreef:Je kan wel een vraag stellen op bokt hierover en als iemand aangeeft, Nee bedankt, is dat ook een antwoord op je vraag en verder niks vind ik.
Om iemand neer te sabelen om zijn/haar geloof vind ik niet kunnen maar dat geldt van beide kanten.
Iedereen in zijn/haar waarde laten maar ook je mening, linksom of rechtsom, niet opdringen.