Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Als ik afgewezen word om de kleur van mijn cv prijs ik mezelf gelukkig dat ik niet bij zo'n bedrijf kom te werken
Pauley schreef:Daarbij zei ze ook dat als ze bijvoorbeeld een gele CV voorbij zag komen, ze deze niet eens bekijkt en direct weg legt, omdat deze niet de juiste kleur heeft.
leeslampje schreef:Ach volgens mij maak je altijd een CV dat een beetje bij jezelf en bij het bedrijf waar je solliciteert past. Recruiters/HR medewerkers die een CV ongelezen weg leggen omdat er een bepaalde kleur in zit, is bizar kortzichtig. Daar hoef ik niet te werken.
Nu heb ik zin om te gaan solliciteren met een CV geschreven in Comic Sans MS en veel regenboog-kleur WordArt
leeslampje schreef:Ach volgens mij maak je altijd een CV dat een beetje bij jezelf en bij het bedrijf waar je solliciteert past. Recruiters/HR medewerkers die een CV ongelezen weg leggen omdat er een bepaalde kleur in zit, is bizar kortzichtig. Daar hoef ik niet te werken.
Nu heb ik zin om te gaan solliciteren met een CV geschreven in Comic Sans MS en veel regenboog-kleur WordArt
Esmee_RS schreef:leeslampje schreef:Ach volgens mij maak je altijd een CV dat een beetje bij jezelf en bij het bedrijf waar je solliciteert past. Recruiters/HR medewerkers die een CV ongelezen weg leggen omdat er een bepaalde kleur in zit, is bizar kortzichtig. Daar hoef ik niet te werken.
Voor een functie als graphic designer dan wel aub