Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dispar_Vulgo schreef:(als je in NL woont) wist je dat je een vergoeding kan krijgen als de stroom langer dan (volgens mij) 4 uur niet werkte?
Is best een bedrag dus de moeite om even uit te zoeken!
ikke schreef:Dispar_Vulgo schreef:(als je in NL woont) wist je dat je een vergoeding kan krijgen als de stroom langer dan (volgens mij) 4 uur niet werkte?
Is best een bedrag dus de moeite om even uit te zoeken!
Dat valt wel mee: https://www.liander.nl/storingen/compensatie
Maar het is wel de moeite.
Maarre, ik kom jouw storing (nog) niet tegen in de lijst. Als Liander niet de oorzaak van jouw storing is, betaalt Liander ook niet uit.
Antwoord op jouw vraag: nee, niks weg gooien. De kans dat er iets overstuur gegaan is, is nihil.
pillow schreef:Nee natuurlijk niet weg gooien, daar is echt niks mee gebeurd. En het feit dat je zwanger bent doet er in mijn beleving helemaal niet
toe.
HappyBuddha schreef:Dat komt denk ik omdat Liander hier geen netbeheerder is maar Enexis. De storing was rond 2:00 blijkbaar verholpen maar toen zijn hier de stoppen er door gegaan, dus vandaar.
Bedankt voor jullie reacties
Gini schreef:Ik vind 10 uur in deze temperaturen best lang (al was het gelukkig 's nachts). Als hoogzwangere zou ik precies het risico niet willen nemen. Producten weggooien hoeft ook niet meteen als er nog andere mensen in huis leven die ze kunnen op gebruiken.
Gini schreef:Ik vind 10 uur in deze temperaturen best lang (al was het gelukkig 's nachts). Als hoogzwangere zou ik precies het risico niet willen nemen. Producten weggooien hoeft ook niet meteen als er nog andere mensen in huis leven die ze kunnen op gebruiken.
pillow schreef:Gini schreef:Ik vind 10 uur in deze temperaturen best lang (al was het gelukkig 's nachts). Als hoogzwangere zou ik precies het risico niet willen nemen. Producten weggooien hoeft ook niet meteen als er nog andere mensen in huis leven die ze kunnen op gebruiken.
Het stond niet buiten toch. En met zwangerschap loop je toch niet meer risico op een voedselinfecties. Met rauw vlees ed moet je voorzichtig zijn. Vroeger stond alles in de kelder en dat kon ook prima en toen waren vrouwen ook (nog vaker) zwanger.