Draaipijp of ben ik een zeikerd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cinniz123

Draaipijp of ben ik een zeikerd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 19:14

Ik had een broek besteld en twijfelde over de maat.
Heb altijd 29/32 en deze viel ruim bij mn buik maar high waist dus dacht dat het miss anders viel.
Toen viel me op dat er geen labels aan zaten en toen ik aan de broek rook rook hij niet naar nieuw,ik vind nieuwe jeans altijd stinken :')
Toen ik verder keek zag ik een slijtage plek bij de rits alsof er heel veel spanning op had gestaan dus boek terug gestuurd met de mededeling dat het een defect en gebruikt artikel was en een nieuwe besteld want ruilen doen ze niet.

Krijg ik de nieuwe binnen en zit er een naar mijn idee draaipijp in en weet dat ik me eraan ga ergeren als dat zo is.
Nou bekeek ik de naden vd pijpen eens goed en volgens mij zijn ze ook verschillend bij de naad of ben ik nou gek?
Ik wil de broek zo graag maar kost me wel steeds retour kosten op deze manier en in de winkel hebben ze hem niet daar was ik al gaan kijken ;(

Afbeelding

Afbeelding

Vjestagirl

Re: Draaipijp of ben ik een zeikerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:20

Ik zie helemaal niets geks?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:21

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik niets geks zie :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:24

Ik zie er ook weinig vreemds aan.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:31

Je wilt de broek zo graag maar er zit iets in wat je irriteert. Waarom wil je de broek dan?

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:33

Ik zie wel dat de pijpen allebij lichtjes naar binnen draaien, maar daar doe je eenmaal zo in elkaar genaaid niets meer aan. Als je denkt dat het je gaat ergeren zou ik de broek retour sturen en een ander model zoeken wat wel fijn zit.

Niets zo vervelend als kleding dat net niet lekker zit.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:34

Ik zie ook niets geks?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:38

Oké heel gek. Maar is beide ene pijp niet de voorkant aan de achterkant gestikt (buitenzijde) en de andere pijp de achterkant aan de voorkant gestikt?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:40

Ik heb dat met een skinny, die pijp draait rond mijn onderbeen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij jouw broek niet opvallend vind.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:42

Bij Levi kun je vroeger (of misschien nu nog :P ) ook B keus kopen. Dan zat er soms een hele lichte draaipijp bij en dan kreeg je de broek goedkoper.
Maar bij de broek van TS vind ik het amper zichtbaar als het uberhaupt al een draaipijp is. Lijkt eerder een bepaalde manier van stikken/snit?

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:50

Aangezien beide pijpen zo zijn aangezet denk ik dat het gewoon het model is.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:54

Ik wist niet eens van het bestaan van een 'draaipijp' af. Kun je nagaan. Ik zie een broek. Gewoon een broek.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:59

Je bent een zeikerd :D Grapje, maar ik zie echt niks geks.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 20:03

daantjuhhh schreef:
Oké heel gek. Maar is beide ene pijp niet de voorkant aan de achterkant gestikt (buitenzijde) en de andere pijp de achterkant aan de voorkant gestikt?

Dit zag ik dus ook het verschil in de naden aan de buitenkant en het is niet het lichtval oid.
Maar blijkbaar valt dat niemand op.

Hutcherson schreef:
Je wilt de broek zo graag maar er zit iets in wat je irriteert. Waarom wil je de broek dan?

Omdat ik het model wel leuk vind en lekker vind zitten maar draaipijpen wil ik niet.
Ik wil dus wel graag dit model maar zonder mankementen.
Heb al eerder een broek gehad dat ik dacht ach hij zit lekker ik draai hem wel steeds terug maar inmiddels erger ik me er aan dat ik een paar keer per dag die pijp terug moet draaien.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:06

Ik zie het wel, en ik zou deze broek terugsturen of een korting vragen. Maar het in elk geval aankaarten bij de verkoper. Overigens heb je bij herroepingsrecht (je besluit de koop ongedaan te maken) wel verzendkosten maar bij een klacht over een onjuist product of schade aan het product zou de verkoper de kosten op zich moeten nemen. De verkoper heeft jou een ondeugdelijk artikel gestuurd. In het geval van deze broek een asymmetrische broek, omdat de naden anders gestikt zijn.
Laatst bijgewerkt door Koper op 16-06-23 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:07

Hoe ziet de broek eruit op de site van de verkoper? Kan het daar niet mee vergelijken?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:23

De snit is niet goed, de stof is niet mooi gesneden. Maar ik denk dat je het met dragen niet zult zien, maar misschien zit het niet lekker.

Edit: ja als het niet lekker zit, gewoon terugsturen. Dan is hij niet recht van draad gesneden.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:28

Oh ik ga me daar ook aan ergeren. :o

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 20:49

Ik heb besloten de broek weer terug te sturen en nog 1 x te bestellen in de hoop dat die wel goed is.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:04

Inderdaad gewoon terugsturen! In outlets (vooral in de VS) heb je dat ook vaak, maar dan kun je zelf de keus maken of je het tegen 80% korting wel acceptabel vindt. Voor de volle mep moeten de pijpen gewoon netjes vallen.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:43

daantjuhhh schreef:

Dat zag ik dus ook meteen. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:49

Zou goed kunnen want de draadrichting is wel recht, zie ik.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:50

Silvia schreef:
daantjuhhh schreef:

Dat zag ik dus ook meteen. :+

Ik zie nu ook ineens dat ik beide in plaats van bij de heb getypt }:0

E4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 23:29

Mag ik vragen van welk merk deze broek is? En wat je er voor betaald hebt? Als ik het zo hoor dan zijn dit dingen die wijzen op gebreken die je krijgt wanneer je een hele goedkope broek koopt. Maar van een duur merk zoals Levi mag je verwachten dat dit niet hoort.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-23 00:41

E4D schreef:
Mag ik vragen van welk merk deze broek is? En wat je er voor betaald hebt? Als ik het zo hoor dan zijn dit dingen die wijzen op gebreken die je krijgt wanneer je een hele goedkope broek koopt. Maar van een duur merk zoals Levi mag je verwachten dat dit niet hoort.

Nou ik ga niet het merk afzeiken want ik heb dat merk altijd en buiten dat ze sneller slijten door de stretch vind ik het hele fijne broeken om te dragen.
Geen idee wat levi betreft ik kon vroeger al nooit slagen in een broek die ik fijn vond zitten dus geen vergelijkings materiaal maar neem aan dat daar ook wel eens productie fouten in zitten?
En tja wat betreft de prijs wat voor de een heel goedkoop is kan voor een ander duur zijn :o