Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Independence schreef:Dat is behoorlijk bijzonder inderdaad.
Volgende keer zou ik niet eens meer een uitleg geven. Roken is niet toegestaan, en als men het er niet mee eens is, dan zijn er zat andere vakantiehuisjes.
Ik vind 60 euro per nacht voor 4 personen wel heel goedkoop trouwens
Paardjes83 schreef:Niets van aantrekken niet op reageren. Die mensen wil je toch niet in je appartement.
Vergelijk Social media met een open riool. En iedereen heeft een podium, alleen niet iedereen gaat daar handig mee om.
Deurtje dicht advertentie even verwijderen en weer opnieuw erop verse start
Boras schreef:IHN schreef:Ga je mensen ook lopen pushen om mc donalds verpakkingen en bierflesjes etc op te ruimen dan
Uh,![]()
Is dat vreemd dan?
Nyaleti schreef:Zit de accommodatie vlakbij jouw huis? Als het echt een vrijstaand huisje is zonder buren oid in zicht, vind ik het ook wel een lastige. (Maargoed, ik ben een roker)
Rokers gaan er toch wel roken denk ik. Dus zet het duidelijk op de website en ergens in het zicht in de accommodatie zelf dat je dus ook niet buiten mag roken.
Nyaleti schreef:Nyaleti schreef:Zit de accommodatie vlakbij jouw huis? Als het echt een vrijstaand huisje is zonder buren oid in zicht, vind ik het ook wel een lastige. (Maargoed, ik ben een roker)
Rokers gaan er toch wel roken denk ik. Dus zet het duidelijk op de website en ergens in het zicht in de accommodatie zelf dat je dus ook niet buiten mag roken.
Quote mezelf weer even voor het gemak.
Maar nadat je zegt dat de accommodatie tegen jouw huis aan zit (of überhaupt niet op een weiland ver achteraf staat) vind ik het al helemaal gek dat mensen zo moeilijk doen.
Ik zou ook schijt hebben aan zulke mensen op Facebook. Komen ze toch lekker niet? Zulk volk mis je toch niet![]()
Iemand linkte al die rookvrij bordjes. Die zou ik zeker ophangen.
Let wel dat vapen / e-sigaretten helemaal in zijn. Dus geen vuur maar wel een rookwalm, vaak een zoet smaakje. Mocht je dat ook niet willen zou ik dat erbij vermelden.
Linkjes van eigen accommodaties mogen volgens mij niet zo in een post maar wel in je onderschift. Misschien wil je het daar plaatsen
Rivendell schreef:Ik als roker gooi nooit peuken op de grond op andermans terrein. Ik maak ze goed uit en stop ze in m'n zak tot ik een prullenbak tegen kom