Het is groot (echt groter dan wesp) maakt een brommend geluid maar een hoornaar heeft volgens Google niet zo’n grijp kont/kop
Het zit al 1 dag in dat rooster boven onze (enige) wc
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IrishDraught schreef:Stofzuiger is lastig het beest past niet door het rooster en zit er al meer dan 12 uur en is boos. Het rooster eraf schroeven durf ik dus niet (man ook niet)
Jolien87 schreef:Gecondoleerd.
In dit geval dan ook maar beter dat hij het niet heeft overleefd.
Hoe hebben jullie hem er uiteindelijk uit gekregen?
Storm schreef:Wat een engerd zeg. Fijn dat je nu weer naar de wc kan, ik zou ook als de dood zijn.
Voor de sputteraars onder ons die het 'sielug' vinden, kom op zeg, het is een insect.
Storm schreef:Wat een engerd zeg. Fijn dat je nu weer naar de wc kan, ik zou ook als de dood zijn.
Voor de sputteraars onder ons die het 'sielug' vinden, kom op zeg, het is een insect.
herr_balou schreef:Storm schreef:Wat een engerd zeg. Fijn dat je nu weer naar de wc kan, ik zou ook als de dood zijn.
Zielig? Nee, zonde is iets anders.
Je kunt wel zeggen 'het was maar een insect' maar zoveel hebben we er niet meer.
Als kind moest ik in de warme maanden de voorkant van de auto schoonmaken als we gingen tanken omdat het een insectenkerkhof was, tegenwoordig staat er nog maar zelden een emmer bij elke pomp en dat is inderdaad niet nodig want het is zoeken met een loep.
Renee1991 schreef:Jeetje wat kunnen sommige mensen toch intens overdrijven![]()
Stelletje moraalridders.
Het is prima zo. En ja, we hebben steeds minder insecten, maar zet dan liever een bijenhotel en bloemenmix in je tuin dan dat je er eentje die in je badkamerrooster zit probeert te koesteren.