Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Dit zou wel eens een heel fijn topic kunnen gaan worden.
Ik ben dankbaar dat ik steeds meer mijzelf word, en steeds makkelijker bij mijzelf kan blijven
En ook dat de watermeloenplantjes het zo goed doen, en dat ik de spulletjes, kennis en zin heb om allerlei bloemen en andere planten te kweken op het balkon
En ook dankbaar voor hoe vredig mijn kater van bijna 17 naast mij op de bank ligt te slapen. We hebben samen veel meegemaakt. En hij is er nog altijd, en in (redelijk) goede gezondheid.
Gewoon tevreden met mijzelf en met het leven eigenlijk
RobinQuibus schreef:xPabloBokt schreef:Mijn stage/werkplek, hoe fijn ik me daar voel en hoe ik mezelf daar kan zijn. Elke dag dankbaar voor
Mooi dat je zo’n fijn stageplek hebt
Wil je na je stage er blijven werken?
RobinQuibus schreef:Koper schreef:Dit zou wel eens een heel fijn topic kunnen gaan worden.
Ik ben dankbaar dat ik steeds meer mijzelf word, en steeds makkelijker bij mijzelf kan blijven
En ook dat de watermeloenplantjes het zo goed doen, en dat ik de spulletjes, kennis en zin heb om allerlei bloemen en andere planten te kweken op het balkon
En ook dankbaar voor hoe vredig mijn kater van bijna 17 naast mij op de bank ligt te slapen. We hebben samen veel meegemaakt. En hij is er nog altijd, en in (redelijk) goede gezondheid.
Gewoon tevreden met mijzelf en met het leven eigenlijk
Heel fijn
Wat voor katten ras heb je ?
Lijsken schreef:Dankbaar dat m’n ouwe paardje toch weer opkrabbelt door de nieuwe medicatie