Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:in mijn ogen hoort het van beide kanten te komen. Maar wel als beide kanten elkaar in de waarde laten en soms ook een "nee nu niet" accepteren.
Waarom zou je haar moeten appen om te schrappen? Laat het rusten en je ziet vanzelf of ze je gaat benaderen of niet. Jij niet op haar vizier, zij niet op die van jou.
purny schreef:Zij rekent er waarschijnlijk nog gewoon op dat we gaan. Maar wanneer ik met haar afspreek is het iedere keer dat ze gaat sparen voor NY.
Ik krijg wel gewoon het gevoel dat ze geen tijd meer kan maken voor even een appje te sturen. Ik moet ook nog steeds horen of ze met koningsdag vrij is...
purny schreef:Zij rekent er waarschijnlijk nog gewoon op dat we gaan. Maar wanneer ik met haar afspreek is het iedere keer dat ze gaat sparen voor NY.
Ik krijg wel gewoon het gevoel dat ze geen tijd meer kan maken voor even een appje te sturen. Ik moet ook nog steeds horen of ze met koningsdag vrij is...
Kinke schreef:maar Zilfstar....2 ken je via Twitter, hoe kun je die dan 'vrienden' noemen als het initiatief altijd van jou moet komen? Ik zou dat gewoon 'kennissen' noemen.
Kinke schreef:purny schreef:Zij rekent er waarschijnlijk nog gewoon op dat we gaan. Maar wanneer ik met haar afspreek is het iedere keer dat ze gaat sparen voor NY.
Maar je kunt toch gewoon vragen om duidelijkheid? Dus gewoon vragen: gaat onze trip naar NY door dit jaar? Ik wil graag duidelijkheid ivm plannen/sparen etc.
Menino schreef:Ik ben gewoon niet het type dat uit zichzelf zich dagelijks of wekelijks uren kan storten op een vriendschap.