Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veronica2 schreef:Koper, haal eerst even rustig adem. Zou iemand echt in staat zijn om in te breken in je huis om je laptop te gebruiken? Het lijkt me waarschijnlijker dat de emails automatisch gearchiveerd zijn of verwijderd. Als iemand echt te kwader trouw is, dan misschien nog je wachtwoord gekraakt om zo in je emails te komen, de meeste providers hebben ook een webmailomgeving waar ja van afstand bij kan.
Tijdje terug heb ik me ook de tandjes gezocht naar iets en dat bleek in een ander emailadres te staan, kan gebeuren. In je verzonden berichten kun je vaak ook emailwisselingen terugvinden.
Koper schreef:Stel dat er - vooralsnog buiten mijn weten om- iets op mijn laptop is geïnstalleerd waardoor iemand van op afstand bij mijn mailbox kan. Waar kan ik dan het beste gaan zoeken in mijn laptop om zo'n programma terug te vinden?
verootjoo schreef:Staan de wisselingen ook niet meer bij je verzonden berichten? Of in de prullenbak?
Rocamor schreef:Stomme vraag, maar je hebt niet toevallig 2 of meer mailadressen?
Kookaburra schreef:Je kunt een mailtje ook openen, en dan via bestand -> opslaan.