Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Hier ook nog steeds een bericht in de app dat iets 16 november bezorgt zou worden.... misschien dat het 2023 word
Nu was dat iets goedkoop en dus minder erg, maar in jou geval is het wel wat anders.
Maar service en PostNl kun je wel vergeten
Cchanny schreef:Ik heb een keer een zadel verkocht naar Duitsland.
Blijkbaar staat het adres er niet juist op als je het via een PostNL punt laat invullen.
Het zadel is zoek geraakt en uiteindelijk 2 keer aan toe terug bij mij gekomen. Pas de 3e keer was de medewerker zo slim om het adres te checken die op het label kwam te staan. Daar miste vanalles..
Toen hebben we het er handmatig opgezet en is ie gelukkig wel aangekomen.
Al met al is hij 3 maanden zoek geweest ..
Ik had hem wel gelukkig verzekerd verstuurd vanwege het bedrag. Maar verwacht geen hulp via de servicedesk. Het is drama. Je word van het kastje naar de muur gestuurd.
De ene medewerker zei dat het pakketje gevonden was en weer onderweg was.
Een ander zei dat het pakket op een één of ander depot stond. Waarze gemiddeld een week of 3 staan voordat het weer wordt opgepakt.
Een andere medewerker zei dat het pakket nog steeds zoek was.
DuoPenotti schreef:Vriendelijk zijn ze allemaal, daar ligt het zeker niet aan.
En ik snap ook dat ze gewoon niets kunnen doen, moeten het doen met wat PostNL aan regels heeft bedacht richting klant. Bij werknemer bij de klantenservice kan dat helaas niet veranderen.
Amber_anne schreef:Ik heb weleens van Belgie naar Nederland laten versturen en de communicatie tussen postnl en bpost is rampzalig. Verkoper heeft meerdere keren bpost moeten bellen en toen was het pakket opeens kwijt. Uiteindelijk kreeg ik het pakket terwijl beide pakketdiensten zeiden dat het nog in het depot lag
Duurde wel een weke of 3 voor ik het had trouwens
Quickly2003 schreef:Cchanny schreef:Ik heb een keer een zadel verkocht naar Duitsland.
Blijkbaar staat het adres er niet juist op als je het via een PostNL punt laat invullen.
Het zadel is zoek geraakt en uiteindelijk 2 keer aan toe terug bij mij gekomen. Pas de 3e keer was de medewerker zo slim om het adres te checken die op het label kwam te staan. Daar miste vanalles..
Toen hebben we het er handmatig opgezet en is ie gelukkig wel aangekomen.
Al met al is hij 3 maanden zoek geweest ..
Ik had hem wel gelukkig verzekerd verstuurd vanwege het bedrag. Maar verwacht geen hulp via de servicedesk. Het is drama. Je word van het kastje naar de muur gestuurd.
De ene medewerker zei dat het pakketje gevonden was en weer onderweg was.
Een ander zei dat het pakket op een één of ander depot stond. Waarze gemiddeld een week of 3 staan voordat het weer wordt opgepakt.
Een andere medewerker zei dat het pakket nog steeds zoek was.
3 maanden is wel lang ja…
Maar goed dat die uiteindelijk toch terecht is gekomen!
Ik hoop bij mij dan toch ook op een mirakel.
sasja0705 schreef:Maar het is definitief ook ingeleverd bij PostNL punt ?
Ik heb laatst een pakje verstuurd naar Duitland - label was aangemaakt via de app.
Binnen no time was die ook " onderweg" en dat terwijl die nog gewoon hier bij het punt lag.
Omdat die daar dan bleef hangen ben ik 2 dagen later eens naar de PostNL waar ik het afgegeven had... en daar lag die daadwerkelijk nog...
xAnthea schreef:PostNL levert toch gewoon zelf? Heb nog nooit gehad dat PostNL doorgeeft aan Bpost.
Als het idd toch aan Bpost is doorgegeven, kan de fout toch ook wel daar liggen. Ooit via DHL een pakket toegestuurd gekregen via Duitsland en eenmaal in België heeft Bpost het klaar gekregen om een sticker over mijn adres te kleven. Dit pakket lag 3 weken in Brussel maar ze konden de sticker er niet af halen. Na 3 weken terug naar Duitsland gestuurd en dan is het terug tot mij gekomen.
Fout kan dus even goed bij Bpost liggen. Ik kreeg overigens als melding dat het pakket wel in België was toegekomen maar verdere updates kreeg ik ook niet meer.
Oscar schreef:Wat vervelend voor je.
Je zou nog eens op https://www.17track.net/nl kunnen kijken. Daar kun je de internationale zendingen traceren.