Bestellen bij Amazon.com

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Bestellen bij Amazon.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-23 00:35

Hoihoi,
Iemand hier ervaring met het bestelling bij Amazon.com?

Ik bestel vaak via Amazon.nl, dat gaat me prima af. Nou wou ik iets hebben wat alleen op Amazon.com stond. Dus ik een giftcard gekocht zodat ik daar kon betalen zonder creditcard, tegoed staat nu op mijn account, maar als ik wil afrekenen ziet het er zo uit:

Afbeelding

Ik kan dus niet klikken op Continue.. Als ik de pagina ververs is hij aanklikbaar, maar dat is maar heel kort. Als ik er snel op klik, word hij alsnog licht en doet het nogsteeds niet.

Ik heb genoeg op mn account gezet en er staat bij dat het naar Nederland verzonden word.

Help, wat doe ik fout? -O-

Palmera

Re: Bestellen bij Amazon.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 00:37

Dat 'add a giftcard, promocode etc' vinkje aanzetten?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 00:37

Moet je die onderste ook niet aanklikken?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-23 00:48

Ik heb het even geprobeerd, maar dan krijg je alleen een vakje om een code in te geven.

Afbeelding

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 01:18

Misschien een stomme vraag, maar is het bedrag van het product dat je wilt kopen en de verzendkosten samen niet hoger dan het bedrag van je Giftcard?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-23 01:34

Nou, dat had me wel kunnen gebeuren hoor, maar in dit geval zou 30 genoeg moeten zijn :')
Afbeelding

Snap er niks van.. Wat een gedoe. Erge is nog dat ik niks meer wou kopen, maar toen zag ik deze en dacht: voor +- 15 euro kan ik deze niet laten lopen! Vergeten dat m'n prime abbonement alleen voor NL is, dus verzendkosten blijken hoger dan wat ik wil kopen.. Maarja, ik had het geld al op mijn account gezet, dus maar besloten nog extra giftcard te kopen voor de verzendkosten.. En nou werkt het ook nog eens niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 01:43

Heeft je gift card geen code die je in dat veld moet invullen?

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 01:53

Ik denk dat het mogelijk niet genoeg is met de tax erbij. In de VS en Canada komen die er later nog bij. Inclusief tax zit je denk ik wel boven de 30 dollar.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-23 02:18

Ik had via de mail een code gekregen, die heb ik in mijn account ingevoerd, bij giftcards oid. Omdat ik toen geen rekening had gehouden met verzendkosten heb ik daarna de andere code ingevuld in het winkelwagentje, maar dat vulde mijn tegoed alleen aan en verder maakte het geen verschil.

Ow ja, dat zou het idd wel eens kunnen zijn! -O- Hoeveel extra is dat? Vind het ook zo stom dat ik het totale bedrag niet kan zien in mn winkelwagentje. Dan kon ik gewoon zien of hij door de tax boven de 30 komt.. Nu durf ik niet zo goed extra geld erbij op te zetten, heb geen idee hoeveel en straks werkt het nogsteeds niet :')

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 03:18

Ligt eraan. Hier (BC, Canada) komt er nog ongeveer 15% bij. Maar het is afhankelijk van het artikel etc. Soms zit het er wel bij. Ook vragen ze soms een buffer vanwege mogelijk import toeslagen, maar dat zou er bij moeten staan.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-23 03:42

Ik zal de link van wat ik probeer te bestellen erbij zetten:
https://www.amazon.com/Funko-POP-Cover- ... B091JDR5CY

Ik heb net iets anders geprobeerd en als ik die in mijn winkelwagentje stop en af wil rekenen, dan krijg ik een soort bon te zien met alle kosten.. En wat er bij betaald moet worden naast mn tegoed. Maar niet als ik degene die ik wil in mijn mandje doe :?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 06:18

Raar, ik heb hem net in mijn mandje gedaan en ik kan gewoon afrekenen. Wel kom ik op een bedrag van 32,85 euro maar dat is met shipping naar Belgie.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 07:14

Als ik het laat verzenden naqr Nederland kost het totaal 30,35. Maar of dat het probleem is durf ik niet te zeggen.
Afbeelding

Kan je die amazon kaart ook op de Nederlandse Amazon besteden?

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 07:49

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 08:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 09:12

Muiz schreef:
Als ik het laat verzenden naqr Nederland kost het totaal 30,35. Maar of dat het probleem is durf ik niet te zeggen.
[ [url=m/LXX9ym.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan je die amazon kaart ook op de Nederlandse Amazon besteden?
De dollar is minder waard dan de euro, dus het geld zou het probleem niet moeten zijn. Je kunt je op .com gekochte kaart niet op .nl gebruiken, nee.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 12:36

Er staat
Citaat:
pay over time with Affirm, inegible for this order
Wat voor mij duidelijk lijkt dat de cadeaubon niet geldig is voor deze bestelling en je een andere manier van betalen moet kiezen..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 13:20

Justme_Lisaa schreef:
Er staat
Citaat:
Wat voor mij duidelijk lijkt dat de cadeaubon niet geldig is voor deze bestelling en je een andere manier van betalen moet kiezen..

Nee, Affirm is een betaaloptie en die is niet beschikbaar in dit geval. Volgens mij is Affirm vergelijkbaar met Klarna.

@TS: Is het al gelukt? Lijkt vanuit je screenshot inderdaad alsof de cadeaubon niet voldoende was voor het totaalbedrag. Kun je bij Add new een extra betaalmethode toevoegen? Wellicht Paypal?

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 13:29

Justme_Lisaa schreef:
Er staat
Citaat:

Nee dat gaat over Affirm, dat is een soort van Afterpay of Klarna. De cadeaukaart kan worden aangevinkt en gebruikt, maar er moet een extra tegoed worden geselecteerd, wat betekent dat de 30$ niet afdoende is om het product te kunnen kopen. Ergens zijn er dus (verborgen) kosten

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 14:07

Probeer je dit op je mobiel of via de laptop? Ik heb het op mijn mobiel ook wel eens gehad. Als ik het dan vervolgens op mijn laptop deed, lukte het wel gewoon.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-23 14:50

Nee, het is nogsteeds niet gelukt :+ Ik heb net ook geprobeerd via de laptop, want deed het eerder via mijn mobiel idd. Maar ook daar lukt het niet.

Vind het ook zo raar dat hij niet aangeeft wat het gaat kosten... Misschien komt het idd boven de 30 dollar, maar dat kan ik dus niet zien :? En om er op de gok nog 5 euro bij op te zetten..

Degene waarbij het wel lukt, hebben jullie een creditcard gekoppeld aan jullie account?

Nikkay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 15:06

Ik heb weleens met een giftcard op dezelfde manier kunnen bestellen als wat jij nu probeert, maar dat bedrag was de helft ongeveer van de giftcard, dus misschien ligt het er dan toch echt aan dat het er net boven uit komt?

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 15:29

Is in je account het juiste adres ingevuld en staat land op Nederland? Misschien zie je daarom geen eindbedrag en verzendkosten, omdat daar op een of andere manier nog gegevens ontbreken / onjuist staan.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-23 15:54

*\o/*
Afbeelding

Dat bleek het probleem idd! Al stond mijn adres en Nederland er wel gewoon, maar ik dacht, misschien eens opnieuw aanvinken dat dat mijn adres is. En toen gaf hij ineens wel de prijs aan en dat was idd 32 dollar.

Wel flink duurder uitgevallen dan ik dacht, maargoed in Nederland is hij niet meer te krijgen en op Vinted vragen ze 50,- dus kan er mee leven :D

Heeel erg bedankt voor het meedenken allemaal! *\o/*

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 15:16

Ik was het topic uit het oog verloren, maar fijn dat het gelukt is!!!!