hoi bokkers,
aangezien wij door de bomen het bos niet meer zien op het moment wat betreft schimmel in ons huis wil ik graag tips hoe we hier verder mee kunnen.
even een situatieschets:
november 2020 hebben wij de sleutel van ons eerste huis gekregen.
bij de bezichtiging van het huis was er op dat moment ook al schimmel aanwezig en is de afspraak gemaakt als de schimmel word weggehaald dan nemen wij het huis.
er is toen iemand geweest die de muur heeft overgeschilderd met witte verf.
een jaar later weer schimmel geconstateerd en zijn er 2 heren geweest van een bedrijf en die hebben heel de hoek schoongemaakt en opnieuw gestukt ook.
echter zitten we sinds juli vorig jaar door werkzaamheden en een niet oplettende buurman weer in de schimmel.
het bedrijf wat de werkzaamheden op dat moment uitvoerde heeft op de 2de dag van de werkzaamheden gezorgd voor lekkage op de vloer bij mij in huis.
de eerste dag heeft de bovenbuurman het toilet per ongeluk doorgetrokken terwijl dit niet mocht door de werkzaamheden.
er zijn al diverse partijen wezen kijken en het feit is dat heel de woning aangepakt moet worden:
- nieuwe vloer in de woonkamer
- badkamer moet compleet vernieuwd worden met een plafond
onze makkelaar( wij huren particulair) heeft laten weten dat er veel gedoe is met de VVE, nu weten we als laatste update dat de spullen zijn besteld.
echter begint de schimmel onze gezondheid aan te tasten en zitten wij al bijna meer dan een half jaar in.
via de GGD denk ik dat ik niet veel kan,
mijn vraag aan jullie is nu waar kan ik eventueel terecht om de druk iets op te voeren aangezien wij op dit moment echt radeloos zijn?