Maar hoewel het uitstaat krijg ik kent u deze mensen.
En daar valt me laatste weken wat raars op. Er stond eerst een persoon bij die echt onmogelijk ertussen kon staan. Vanavond zag ik een tweede persoon die ik zeker niet ken. Maar de sport waar naar wordt verwezen is heel specifiek.

Mij is het een raadsel en ik vind het zorgelijk. Kan iemand mij hier een logische verklaring voor geven.
Mijn mobiele telefoon heeft geen facebook app erop staan.

Maar toch. Deze twee kent u deze mensen kunnen eigenlijk alleen door iets vaags voorgesteld zijn geworden of door afluistering anders heb ik er geen logische verklaring voor vinden. Tenzij iemand anders er wel een logische verklaring voor heeft.
De eerste die opdook was mijn nieuwe overbuurvrouw. Daar was ik geweest om wat telefoonnummers te krijgen die ik op een papiertje beschreven met pen heb gekregen, inclusief haar vrij ongebruikelijke voornamen combinatie die ik hardop heb uitgesproken. De ochtend erop dook zij bovenaan in de lijst op van kent u deze mensen.
Gezien het feit dat ik daar het korte bezoekje aan haar meteen ben gaan rijden en ik hoe dan ook geen behoefte heb op facebook te zoeken heeft daardoor haar naam niet kunnen opduiken. Ook staat haar achternaam niet in het facebook profiel. En de telefoonnummers zitten staan steeds alleen op het papiertje in mijn tas,
De tweede die nu opdook is een persoon die ik niet ken, echter de sport (geen allerdaagse die je overal tegenkomt) daar heb ik het vorige week een keer overgehad met iemand die er een training in had gehad. Ook daar telefoon in dezelfde stand als hierboven zoals altijd.
En nu boven de buurvrouw een persoon met die sport in de profielnaam. Verder geen enkele kent u die.
Kan mij iemand hier een logische verklaring voor geven