Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pillow schreef:Nou dat lijkt mij niet. Maar ja er lag ook gereedschap van hun in dus wel logisch dat ze er in wilden. Maar ze hadden dat door jou of in ieder geval met jou moeten doen.
Babsiej schreef:Zoals je kunt lezen heb ik geprobeerd een afspraak hiervoor te maken. Zowel e-mails gestuurd als geprobeerd te bellen. Er is niet altijd iemand aanwezig en zo naar binnen lopen terwijl dienstverband is beëindigd voelde ook niet goed.
Seventeen schreef:Ex-werkgever in dit geval, lijkt me geen onbelangrijk detail.Ik ben rechtenstudent, maar heb nog geen arbeidsrecht gestudeerd momenteel. Wat ik er wel over weet is dat de werkgever dit zeker niet zomaar mag doen.
Mijn advies zou zijn om zeker niet hier op Bokt advies te vragen, gezien de juridische waarheid vaak anders ligt dan wat wij zelf denken. Bel anders even het juridisch loket.
Babsiej schreef:Het waren ook niet veel spullen, wel dure spullen.
Zoals een lederen riem, werkschoenen (zelf gekocht) met inlegzolen. Totaal toch 350 euro.
M’n veiligheidsbril op sterkte en m’n oordoppen heb ik gelukkig wel terug.
En de vraag waarom niet? Ivm privacy en er geen reden was deze te openen. Geen verdenking van diefstal oid.