Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Ja ik kan de reactie van familie dan ook wel begrijpen. Als ze echt veel geholpen hebben met verbouwen en het is nu eindelijk af en je gaat het weer verkopen dan kan ik me voorstellen dat ze daar wat van vinden.
. Dat is wat het voor mij het lastigste maakt hoor, verbouwen an sich zie ik nog wel ergens diep vanbinnen zitten denk ik. Maar heb zo een bang dat ik mijn familie teleurstel ofzo, zeker mijn opa die hier soms elke dag bezig was en ondertussen 71 is... Ik hoop dat hij er nog lang gaat zijn maar hij heeft hier zo veel gedaan wat herinneringen geeft
en nu kunnen we water en electriteit leggen 

Dus ik zou het doen

.
Is gelukkig in orde gekomen maar was toch 3 maand stress of wij mochten blijven of weg moesten… Moestuin schreef:Ik zou wel even navragen of het zeker een gezinswoning is. Onze woonst bleek nog een agrarische bedrijfswoning te zijn dat door 4 instanties, inclusief gemeente, over het hoofd is gezien. Daar wil je echt niet opeens een brief over krijgen midden in de verbouwingen terwijl je een caravan woont omdat alles binnen is gestriptIs gelukkig in orde gekomen maar was toch 3 maand stress of wij mochten blijven of weg moesten…