Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elmiran schreef:Een van de jongens vroeg of ik contant kon betalen. Ik zei nee ik had afgesproken dat het via een factuur zou gaan. Ze vroegen het opnieuw. Of dat het via Tikkie zou kunnen. Ik stuurde de meneer op messenger een bericht met klopt het dat ik ze via contant of tikkie moet betalen?. Kan ik ze via tikkie betalen?.Hij zei dat is goed.
Yessy schreef:Ik zou me gewoon van de domme houden en aangeven dat je 200 had afgesproken en 250 hebt betaald (wat al belachelijk is natuurlijk), dus dat hij die 52 mooi bij z'n collega's mag ophalen. Moet hij maar beter nadenken aan wie hij de klus uitbesteedt.
DuoPenotti schreef:Ik begrijp even de 400 en de 250 niet?
Of hebben ze geen gordijnen en lampen gehangen?
Nog eens betalen zou ik niet doen.
Jij hebt betaald. Dat zoekt hij maar uit met zijn werknemers
elmiran schreef:DuoPenotti schreef:Ik begrijp even de 400 en de 250 niet?
Of hebben ze geen gordijnen en lampen gehangen?
Nog eens betalen zou ik niet doen.
Jij hebt betaald. Dat zoekt hij maar uit met zijn werknemers
Nee de lampen en gordijnen zijn niet opgehangen. Hij stuurde nadat de vloer klaar was ik kom vandaag of uiterlijk morgen voor de lampen.
Omdat hij stuurde we zijn er met 12 min ga ik er vanuit dat de persoon een van de 2 is...raar toch?.
elmiran schreef:Ik heb nog geen factuur ontvangen. Heb op Google gezien dat hij een oud ijzer handel heeft maar dan mag je toch geen vloeren leggen ?(en hoeft dus ook geen btw te betalen). Er staat dat er maar 1 persoon in dienst is. Ik heb niks betaald. Ik kreeg alleen een foto van de bankpas en dan de onderste regel met naam en bankrekening.
elmiran schreef:Ja ik heb de jongens 250 euro betaald. Alleen degene waar ik het contact mee heb over de klus wil nu de btw en ik had het aan hem moeten betalen. Ik heb alleen de btw nog niet betaald omdat ik het niet vertrouw. Heb nog steeds geen factuur gehad.