Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Mijn man. Ik ben heel tevreden met dit model. Niet al te zuinig met energie, want er gaat wat voer in maar dan heb je wel dagelijks versgebakken brood. Je voert hem en hebt er verder geen omkijken naar.
Fortitude schreef:Tazzey schreef:Mijn man. Ik ben heel tevreden met dit model. Niet al te zuinig met energie, want er gaat wat voer in maar dan heb je wel dagelijks versgebakken brood. Je voert hem en hebt er verder geen omkijken naar.
En eh, waar heb je die vandaan? Of is die uit het assortiment?
Mijne kan koken maar doet geen brood. Update gemist misschien
Nico12 schreef:Panasonic sd-yr2550 bijna € 200,- Heb als verjaardagscadeau gekocht voor mijn vrouw zodat ik lekker brood krijg. Bevalt prima, wel bakken onder afzuigkap of in de schuur omdat anders de lucht verontreinigd is, zal voor elke broodbakmachine zo zijn.
Balko schreef:Nico12 schreef:Panasonic sd-yr2550 bijna € 200,- Heb als verjaardagscadeau gekocht voor mijn vrouw zodat ik lekker brood krijg. Bevalt prima, wel bakken onder afzuigkap of in de schuur omdat anders de lucht verontreinigd is, zal voor elke broodbakmachine zo zijn.
Verontreinigd met wat? Deze info is nieuw voor mij

Roodvos schreef:Ik heb na haar overlijden de broodbakmachine van mijn moeder geërfd, een Princess.
Zeer eenvoudig model, heeft 3 standen "aan" (basis, frans, volkoren) of is uit. Geen timer oid. Model is niet meer nieuw te koop.
Ik gebruik alleen kant en klaar mixen van de supermarkt. Die van Koopmans krijg ik mooi brood van. Ik heb nu een paar doosjes eigen merk van de Jumbo en dat wil niet genoeg rijzen.
Ik ben matig tevreden. Als deze stuk gaat wil ik eentje met meer functies. Zodat je bijvoorbeeld alleen kneden kan instellen, in een tweede stap nog rozijnen of noten kan toevoegen en er een cake in kan bakken.