Air Jordans (maat 36) - waar vinden jullie ze?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Air Jordans (maat 36) - waar vinden jullie ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-23 12:04

Ik weet niet 100% zeker of het topic hier goed staat.. Iemand een idee?
Gezien topics over nagellak en piercings ed hier ook mogen, gok ik dat mijn keuze correct is - zoniet, mag ie natuurlijk altijd verplaatst worden!

Ik ben niet echt een mode-mens, nooit echt geweest. Ik koop wat ik mooi vind, of dat nou wel of niet in de mode is.

Toevallig heb ik sinds een tijdje een crush op Air Jordans. Ik kocht mijn eerste paar (neppers haha) afgelopen september op vakantie. Was zo'n gevalletje van "ik zag ze en moést ze hebben", echt liefde op het eerste gezicht :')

Afbeelding

In het algemeen ben ik een tamelijk moeilijk mens qua schoenen/shoppen. Ik moet "hét" meteen voelen, of het zal niet gebeuren haha. Ik kan rustig urenlang over de Meir ronddwalen (ik ben van Antwerpen) zonder ook maar 1 aankoop te doen, omdat ik niets vind dat "mijn ding" is.

Nu heeft Facebook me verleid, door me eerder deze week een reclame aan de smeren van het perfecte paar Jordans, ik ben he-le-maal verliefd <3 Ze zijn blauwer dan ze hier tonen, bokt maakt ze iets groener:
Afbeelding
Na door te klikken ook een tweede liefde gevonden, maar de blauwe hebben mijn voorkeur:
Afbeelding

En dan wil ik ze uiteraard bestellen, en maken mijn babyvoeten geen kans :') Maatje 36 lijkt er overal van tussen te vallen, heb ik weer haha. Ik kan 100 paar Jordans zien en afkeuren, uitgerekend de 2 paar die ik mooi vind zijn in mijn maat niet te vinden. Ik had al een oproep op FB geplaatst, en daar ook best veel reacties op gekregen, maar geen enkele link bood me de juiste maat. Toch niet voor de paar Jordans die ik écht leuk vind. En ik vind ze te duur om dan maar een ander, minder leuk, paar te kopen :')

Meestal heb ik geluk en kan ik zowel op de kinderafdeling als op de volwassen afdeling terecht, maar die vlieger ging hier niet op.

Gelukkig heb ik een Jordans-sparende stiefpapa, die vent heeft een hele collectie, en hij kan wel aan de blauwe geraken voor een oké prijs. Want ik gruwel van een aantal van de prijzen die sommige winkels/merken durven vragen - mezelf kennende sta ik er binnen de 3 weken per ongeluk mee op stal, en sta ik dan zo poep te scheppen.. Kwaliteit mag best een beetje meer kosten, maar ik ga echt geen 300 euro voor een paar schoenen betalen :')

Ik stuur verder ook vrolijk foto's door van degene die ik ook leuk vind naar mijn schoonouders, die wonen waar ik mijn eerste paar gekocht heb, en ze kosten daar maar 20 euro :') Natuurlijk nep, maar dat vind ik niet zo erg, ik ga er vanuit dat mensen niet met hun neus bovenop mijn schoenen gaan zitten om te kijken of ze wel echt zijn. Maar mits een beetje een doenbare prijs wil ik gerust ook de "echte" kopen hoor.

Dus mijn vraag: waar kopen jullie je Jordans in maatje 36?
En ook voor de niet maatjes 36 - welke Jordans hebben jullie? Show me! *\o/*

nicole_floor

Re: Air Jordans (maat 36) - waar vinden jullie ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 12:08

Ik heb die blauw/groene op jou foto. :+ Ik heb maat 39 dus daar zijn ze wel makkelijk in te vinden.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 12:09

Bij mij vallen jordans heel klein uit, ik heb altijd een maat groter nodig. Misschien heb je in maat 37 meer kans.

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 12:10

Ik heb ook zo'n klein maatje. Ik heb niet een site of winkel waar ik altijd terecht kan. Het is meer dat ik er stom toevallig tegenaan loop. Bijvoorbeeld een keer in een redelijk vage outlet winkel Jordans voor 30 euro! (en nog echte ook)
Ik volg dan ook graag mee of mensen tips hebben.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-23 12:20

L_iek schreef:
Bij mij vallen jordans heel klein uit, ik heb altijd een maat groter nodig. Misschien heb je in maat 37 meer kans.

Daar vroeg mijn stiefpapa ook naar. Maar degene die ik heb passen gewoon perfect. Maar dat zijn dus wel de neppers haha.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 13:16

Ik bestel ze via Aliexpress en dan vooral de verborgen linkjes… maat 37 (ik heb ook 36) en dan zitten ze perfect. Er is een Facebook groep van Ali met verborgen linkjes. Geloof dat ene Willem of Jan Willem daar vanalles plaatst. Wil wel voor je zoeken evt. Stuur maar een Pb als je wilt

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 13:26

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 13:35

En volgens mij staat Vinted er ook vol mee, dan heb je wel kans dat het neppe zijn.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 13:41

Door je filter aan te passen naar kinderschoenen en dan optie tieners kan je op bepaalde sites nog wel eens mazzel hebben. Op deze manier heb ik wel eens leuke air maxjes kunnen scoren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 14:30

LWDaisy schreef:
L_iek schreef:

Daar vroeg mijn stiefpapa ook naar. Maar degene die ik heb passen gewoon perfect. Maar dat zijn dus wel de neppers haha.

Nepperds vallen anders natuurlijk. Ik zou in 37 zoeken.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-23 17:33

Mama3 schreef:
Volgens mij zijn het deze, klopt dat green/navy? Nog te koop in maat 36, nette prijs ook. Ik heb even gegoogeld..

Mijn zoon heeft ook een aardige collectie Jordans, ik zal hem eens vragen waar hij ze koopt.

https://www.zalando.nl/jordan-air-1-mid ... c-m11.html

Ah deze zijn iets te groen helaas!
Ik plaats even de link van degene die ik zoek, ze worden groener door het uploaden.
Linkje Ik zie nu pas dat ze bij Zalando onder "heren" staan, dat kan de maat verklaren haha, maar ik wil uiteraard uitgerekend die kleur :')

Ik heb idd al onder kinderen/tieners gezocht. Idem vinted afgeschuimd, maar daar vind ik dan niet de kleur die ik wil.

@Mama en @Loez - ja, heel graag, dankjewel!

Ik heb al heel wat websites afgeschuimd ondertussen, maar helaas - de kleur die ik wil, doet moeilijk qua maat haha. Ze mogen nep zijn, ze mogen tweedehands zijn. Ze kunnen ook uit Spanje (schoonouders) of Engeland (vrienden) komen.

Edit - op Sneakit bijvoorbeeld vind ik ze dan wel, maar daar vragen ze 275 euro.. Nope haha.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 18:17

Omdat het topic beter past op LZP verplaats ik hem daar heen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 18:22

Jordans zijn ook altijd super snel uitverkocht. Dus vrees dat je te laat bent of je een fiks bedrag moet neertellen als je echt deze kleur wil. Hoe het met neppe zit weet ik niet.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 18:26

loez schreef:
Ik bestel ze via Aliexpress en dan vooral de verborgen linkjes… maat 37 (ik heb ook 36) en dan zitten ze perfect. Er is een Facebook groep van Ali met verborgen linkjes. Geloof dat ene Willem of Jan Willem daar vanalles plaatst. Wil wel voor je zoeken evt. Stuur maar een Pb als je wilt

Lijkt me een vrij zekere manier om aan neppers te komen :o

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 18:34

Je huidige (neppe?) paar met die pastel kleuren vind ik trouwens ook errug gaaf!

Iemand een linkje waar ik die kan vinden in maat 41? 8-)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-23 19:01

Dispar_Vulgo schreef:
Je huidige (neppe?) paar met die pastel kleuren vind ik trouwens ook errug gaaf!

Ze zijn prachtig he!! <3
Als je ze tegen september nog niet gevonden hebt, laat het me dan weten, dan breng ik ze van Spanje voor 20 euro mee voor je :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-23 19:02

Azmay schreef:
loez schreef:

Lijkt me een vrij zekere manier om aan neppers te komen :o

Ik heb het dan toch gewaagd haha. Niet de exacte kleur die ik zo graag wil, maar ik vond een ander paar dat ik wel heel mooi vind! Zeker voor die prijs hahaha!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 19:03

Ben heel benieuwd!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-23 19:16

L_iek schreef:
Ben heel benieuwd!

Ik ook haha! Ik hou jullie op de hoogte :)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 19:33

LWDaisy schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Ze zijn prachtig he!! <3
Als je ze tegen september nog niet gevonden hebt, laat het me dan weten, dan breng ik ze van Spanje voor 20 euro mee voor je :')

Ooohh voor mij ook? :D O:)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-23 20:06

loez schreef:
LWDaisy schreef:
Ze zijn prachtig he!! <3

Ooohh voor mij ook? :D O:)

Ja hoor, wij gaan altijd met de auto dus we hebben plaats genoeg haha!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 20:21

LWDaisy schreef:
Ja hoor, wij gaan altijd met de auto dus we hebben plaats genoeg haha!

Top! Ik stuur je ff mijn nummer dan kunnen we contacten tegen die tijd :D

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 01:27

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 01:31

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-23 06:25

De roze kloppen volgens mij idd! De andere lijken groener te zijn dan de Zalando-link..