We hebben het kunnen investeren door wat kerstgeld wat we hebben gekregen. En mijn vriend is constant opzoek naar recepten om te proberen ervoor, maar hij komt constant op van alles wat meer moeite kost omdat je dan toch van alles apart met de pan moet bakken of koken etc. Daar hebben we hem niet voor gekocht. We hebben hem gekocht omdat we moeire hebben met koken elke dag weer (ookal koken we voor twee dagen). Met een slowcooker zou het juist makkelijker moeten zijn lijkt me.
Kun je niet gewoon simpelweg bijvoorbeeld wat pasta, gehakt en wat groentjes in de slowcooker doen en dat zijn werk laten doen?
Ik ben me ervan bewust dat je er niks in kunt bakken. Anders was het wel een slowbaker geweest denk ik

We kunnen er trouwens ook mee sauteren, pasta koken en pressure cooking. Dus zelfs als je een van de dingen bij wijze van eerst moet sauteren ofzo is dat geen ramp. Maar, ik wil niet teveel hoeven nadenken over hoe en wat precies met koken en simpelweg iets in elkaar kunnen flatsen. Ik ben niet goed met alles mooi plannen enz. Dat kost voor mij nogal veel moeite.
Gaat dat dan wel? We hebben namelijk van iedereen het advies gekregen om een slowcooker te gebruiken om het makkelijker te maken, maar ja, dan moet het wel ook echt makkelijker zijn.