Als ik zelf terugdenk aan vroeger, zijn het die vast terugkerende rituelen/tradities die toch altijd warme herinneringen oproepen.
Ik heb al een paar tradities welke ik al doe of wil gaan doen:
- samen met de kinderen de kerstboom uitzoeken elk elk jaar mogen ze zelf een nieuwe kerstornament uitkiezen voor in de boom.
- elke zaterdag 'feestjesavond'; een kommetje chips met een snoepje onderin. Zo simpel, maar ik vond het zelf als kind fantastisch
- elke verjaardag mag het kind zelf kiezen wat we eten
- één keer in de week P-dag; pizza, patat of pannekoeken
Ik ben heel benieuwd wat bij jullie tradities zijn die jullie zelf met jullie kinderen doen/hebben gedaan, of waar jullie warme herinneringen aan hebben van jullie eigen jeugd. Dit mogen dus tradities zijn die jaarlijks terugkomen (met feestdagen/vakanties verjaardagen enz), maar ook kleinere dagelijkse of wekelijkse tradities/momentjes. Wie weet haal ik erg nog leuke inspiratie uit om hier thuis in te voeren
Brand los!

we wonen vlakbij het winkelcentrum dus dat gaat wel. Maar soms gaan we ook gewoon op het bankje voor de winkel zitten

heel waardevol!
!) maar uitsluitend op woensdag (iets kleins) en zaterdag (iets groters) en op 5 december. Maarrrrrrr .... ze moeten één keer een ouderwetse tekening, gedicht of knutselwerk in hun schoen stoppen. Voor MIJN lol
zo gaat dat ons thuis ook