Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het klopt ook eigenlijk altijd. Wat overigens niet (altijd) iets zegt over hoe aardig ze zijn, of hoe ik ze behandel o.i.d. Meer gewoon "Oh, ja, jij bent zo'n type." Positief of negatief.
het christen zijn zelf voelt voor mijzelf niet als een benauwend hokje of dat ik helemaal ingekaderd word oid, ik ervaar het juist als vrijheid. Dat anderen het als een hokje kunnen zien kan ik in principe wel mee leven, en maak ik me niet te druk over. Maar denk wel dat er wat dat betreft vooroordelen over kunnen zijn, en maak het in een hokje geplaatst worden ook wel mee. 
Wdj schreef:@BaileyMix: o ja, regelmatig. Dan ben ik bijvoorbeeld soort van verbaasd omdat iemand die in nette kleding loopt/ verzorgd eruit ziet, van grunge muziek houdt. Alsof je alleen maar van die muziek kan houden, als je in een gescheudre broek en met een houthakkershemd rondloopt. Dan gaat mijn hoofd een beetje aan de haal met de stereotypen die daarbij horen.
En echt, het klopt altijd. Captain schreef:Die eerste.
Echt.
95% van de gevallen als er weer zo'n traag ding voor je zit is het een vrouw of een man van 60+.
Zó voorspelbaar.