Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Exitium schreef:Code is bij ons wel standaard, en toevallig kwam mijn pakket gisteren binnen. Vorig jaar had ik de Catan big box
[ [url=m/rccDGG.jpg]Afbeelding[/url] ]

_Nancy schreef:Exitium schreef:Code is bij ons wel standaard, en toevallig kwam mijn pakket gisteren binnen. Vorig jaar had ik de Catan big box
[ [url=m/rccDGG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou dit is een leuk kerstpakket!
Kan spellen altijd wel waarderen
Keer wat anders dan een voedselpakket of een bon..
Ik ben benieuwd wat het voor mij gaat zijn, 99,9% kans op een bon/pluim waarvoor ik zelf wat mag uitzoeken.
Je kon een min of meer standaard kerstpakket kiezen met allerlei etenswaren en dergelijke, een pakket met een groene wok erbij, een paar Rituals-pakketten, een wijnpakket, etc. Keuze uit een stuk of tien opties, maar voor mij was de keus vrij snel gemaakt
Siersma schreef:Ik geniet mee met jullie pakketten.
Ik verwacht niks, aangezien ik de afgelopen jaren niks kreeg. Ben je dan 20 jaar voor in dienst
Wij hebben gewoon een code en een site gekregen waar we kunnen kijken op wat we willen. Meestal staan daar spullen op die ik toch niet wil, dus neem ik gewoon een cadeaubon van de Bijenkorf of iets dergelijks voor 50 euro. 

desi92 schreef:Ik trap af
[ [url=m/n2u6FO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een beetje teleurstellend. Voorgaande jaren kregen we een code waarmee we online zelf wat uit konden zoeken. Dit beland helaas ergens in de kast, drinkflessen en tassen al genoeg liggen.