Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Een energiecontract is pas geldig als u op papier, per mail of via internet akkoord bent gegaan. Dat heet het schriftelijkheidsvereiste. Krijgt u meteen het contract toegestuurd en hebt u niets getekend? Dat mag niet. U moet een contract en de algemene voorwaarden eerst kunnen lezen. Wijs de energieleverancier hierop.
'Dag mevrouw, met M, van gsteravond. Ik bel u terug over uw contract.
'Dag M. Ik heb navraag gedaan. Ik heb een contract bij vattenfall, en houd graag mijn contract bij vattenfall. '
'Ow. Mag ik vragen waarop u dit beslist? U weet dat we met vattenfall samen werken?'
´Ik heb vattenfall gebeld. Zij geven aan dat er geen samenwerking is. Ik laat het hierbij, want zit in de auto. '(waar. Dat ik handsfree bel hoeft hij niet te weten.)
*serieus klein stemmetje*.'..ok...dag mevrouw...'
Ga anders lekker werken joh.
, u geeft aan dat ik waarschijnlijk ervoor in aanmerking kom, maar weet niet of we voldoen aan de eisen? Waar baseert u zich er dan op dat we waarschijnlijk in aanmerking er voor komen?
, maar welke eisen zijn dat dan?
, als u valt in de categorie MKB

omdat u vermoedelijk voor die subsidie in aanmerking komt.
Maar u moet uw gegevens toch ergens op baseren?
): ja als u MKB bent, kunt u dat aangeven
, maar hoe komt u aan die gegevens dan? Als u ons iets aan kunt bieden, vermoedelijk, moet u toch weten of die partij aan die eisen voldoet?
(steeds minder onterecht): Ja, die krijg ik van de huppeldepup op kantoor, ik hoef enkel te weten of u voldoet aan de MKB-eis. Als het antwoord daarop "Ja", dan geef ik dat door en nemen onze adviseurs contact met u op.
: Dus omdat uw huppeldepup hun werk niet naar behoren doet, krijgt u te maken met klanten zoals ik. Het is toch niet zo lastig om te achterhalen of het bedrijf waar ik voor werk onder MKB valt? Geeft u maar aan uw huppeldepup aan dat ze hun huiswerk eens gaan maken.
(geheel terecht trouwens)
en sta daarom in de KvK bestanden.