Mobiele telefoon houder auto

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muze

Mobiele telefoon houder auto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-22 19:50

Omdat mijn TomTom vaak van de voorruit glijdt en ik graag mijn mobiele telefoon met maps gebruik, zoek ik een fijne houder voor de telefoon.
Ik heb een Apple mét een hoesje/ case erom..
welke houders zijn fijn?
In de andere auto hangt gewoon een simpele aan de radiator. Met “ knijp zijkanten “, alleen mijn telefoon Incl hoes kan daar niet tussen..

Goldwynn

Re: Mobiele telefoon houder auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 20:40

Ik heb in mijn auto een houder van Brodit. Het stukje wat in de radiator zit geklemd en het stukje waar je je telefoon in schuift zijn twee verschillende onderdelen. Dus je kan een stuk uitzoeken wat in je auto past, en dan eentje die je erop monteert voor je telefoon. Toen ik een nieuwe telefoon kocht hebben we enkel het opzetstukje voor de telefoon hoeven wisselen en nu past hij weer :)

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 20:54

Ik ben te vrede van mijn pop socket opstelling :D
Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 21:06

ik heb deze, ook voor tussen het ventilatierooster. Vind het fijne hiervan dat ie plat het rooster klemt. Daardoor hangt ie niet. Mijn iphone 13 is er nog nooit vanaf gevallen.

Heb een magneetje achter m'n hoesje zitten. Mijn werktelefoon is zwaarder met een dikker hoesje en daar moest ik hem erop plakken om sterk genoeg te blijven ''plakken''

ideaal!

https://www.amazon.nl/-/en/dp/B0B8QXH3X ... 78&sr=8-15

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 21:21

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 21:31

Ik heb deze

https://idealofsweden.nl/p/ideal-car-mount-w

Voorheen had ik nog IoS hoesjes met geïntegreerde plaatjes, inmiddels al een paar jaar Burga hoesjes waarbij ik aan de binnenkant van het hoesje de 2 losse metalen plaatjes vastgeplakt heb met wat (papier)tape (waardoor ze bij een nieuwe telefoon makkelijker over te zetten zijn naar een nieuw/ander hoesje). Hierdoor kan je hem heel makkelijk magnetisch "vastklikken" en weer loshalen. Gebruik deze inmiddels al jaren en vind dat veel makkelijker werken dan die houders waarbij je steeds de zijkanten dicht moet klikken etc.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 21:40

Zo'n magneet heb ik ook. De simpelste van Dunlop, ooit voor een paar euro gekocht bij Blokker met het idee 'het zou leuk zijn als het werkt voor dat geld' en inmiddels werkt-ie al minstens drie jaar naar volle tevredenheid. Ik zie 'm nu iig bij Amazon voorbijkomen.

Afbeelding

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 21:51

Ik heb sinds kort deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/imoshion-te ... 2008093611

Eerst een goedkopere variant waar de oude SE wel in bleef zitten. Toen kreeg ik een nieuwe SE als werkmobiel en bij een beetje te hard door de bocht vloog die hele houder van het rooster af. Toen deze gekocht en het blijft weer goed en stabiel zitten. Heel tevreden over.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 22:04

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-22 00:03

Ik heb een oudere iPhone, se 2020 volgens mij.
Met een hoesje dus erom met ook m’n pasjes erin

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 00:26

Ik heb al jaren de magnetische houder van baseus. Vooral fijn dat je met 1 beweging je telefoon aan je dashboard vastmaakt en niet zit te klooien met klemmetjes. Het losse magneetje heb ik bij mn ene telefoon op het hoesje (dikker hoesje) en bij de andere in het hoesje.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 09:19

Ik vind magnetische houders echt irritant…
Ik heb deze, die in de voorruit zit.
Mijn iPhone 13 en iPhone SE passen er allebei in, maar ik heb geen hoesje met pasjes.

Bekijk iOttie - Autohouder - Easy One Touch 5 - Met zuignap - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/iottie-autohou ... _iphoneapp

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 09:30

Ik heb er een die in de cd sleuf gaat. Dit is de beste tot nu toe.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-22 09:43

Ik vind magneten in de buurt van pasjes niet handig denk ik?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 10:11

In dat geval zou ik voor die optie gaan die sodera noemt. Die had ik hiervoor ook (althans een oudere versie) en die werken echt heel prettig. Blijft ook keurig zitten op het dashboard. Beetje te goed zelfs. Dus zorgen dat je goed weet hoé je hem plaatst, want eenmaal op zijn plek komt die niet makkelijk meer los. Komt wel los, en laat ook geen vieze dingen achter, maar makkelijk is het niet.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 10:37

Ik heb er eentje van de action met van die knijparmpjes. Mijn Xiaomi Note 10 Pro past hier wel tussen.
Weet niet hoe groot die van jou is?

Vind het vooral fijn bij deze dat je hem kan kantelen. Want mijn ventilatieroosters zijn verticaal, waardoor ik niet goed het scherm kon zien. Nu dat ik hem wat naar achteren kan kantelen is het fijner te lezen :)

https://www.action.com/nl-nl/p/xtronic- ... onehouder/

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-22 10:37

Hij is niet groot maar door de case waar ie inzit wat dikker..
Heb zo’n “ boekje” eromheen

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 10:40

Muze schreef:
Hij is niet groot maar door de case waar ie inzit wat dikker..
Heb zo’n “ boekje” eromheen

Oei, ja dat weet ik niet. Het is maar 1 euro om eventueel te proberen.

Ik heb er ook een case om, maar dan van siliconen. Niet een hele dikke

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 11:07

Ik vind die magneet dingen dus enorm irritant.. mijn mobiel valt er constant vanaf :+ dat was met mn a71 al zo en nu met mn s22 weer...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 11:30

Wat je ook nog kan overwegen is een ander hoesje. Je hebt ook MagSafe hoesje voor de iPhone SE die de MagSafe magneet dan in het hoesje heeft zitten. Er zijn er ook met boekjes voor pasjes, zodat je het boekje er heel makkelijk af kan halen en er weer omheen kan doen. Dus een hardcase hoesje om je telefoon en dan een boekje met pasjes die ook via (MagSafe) magneet heel makkelijk vast klikt en weer loskomt)

Ik heb zoiets jaren gebruikt nog voor dat er MagSafe was (wat een vele stevigere verbinding is, zou wel even goed reviews bekijken, want MagSafe magneten in hoesjes zelf wisselen enorm van kwaliteit) en nooit problemen gehad met pasjes.

Zoiets als dit (al is dit dan een gewone magneet en niet MagSafe) https://www.smartphonehoesjes.nl/uitnee ... -dEALw_wcB

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 12:10

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 12:16

Ik heb ook de houder van iMoshion. Werkt goed en blijft altijd zitten dus tevreden mee :D Ik heb ook een iphone maar alle telefoons passen erin.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:00

Froukje_J schreef:
Ik vind die magneet dingen dus enorm irritant.. mijn mobiel valt er constant vanaf :+ dat was met mn a71 al zo en nu met mn s22 weer...

Dan heb je geen goede magneet :+
Ik heb dr s22 ultra, die is best zwaar. Maar valt er echt niet af, zelfs niet als ik te hard over een drempel rij :')

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:08

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:27

Bij mij werkt ook de magneet prima. In combinatie met een hoesje van deindesign. Dus echt een bookcover, met uimte voor pasjes, hardcase die je er wel makkelijk uit kan halen zoals hierboven ook al benoemt.
die heb je ook van andere merken.
Die magneten die in de hardcover zitten werken prima op zo'n magneet in verwarmingrooster.

Mijn s20 is er nog nooit vanaf gevallen, ook niet bij drempels. Hij blijft gewoon hangen zoals ik wil..