Een klein zijspoor van de grote Secret Santa, waar deze ook qua organisatie niet aan kan tippen.
Ik wil graag met jullie een Secret Santa gaan doen, maar dan met een boek als cadeau. Qua bedrag denk ik tussen de €10-€20, met als kanttekening dat het vinden van een goed boek het belangrijkste is. Houdt er rekening mee dat je hierbij ook verzendkosten krijgt! Sommige boeken kunnen via brievenbuspost wel verzonden worden, dus dat kan schelen in de kosten.
Hoe werkt het?
Iedereen stuurt uiterlijk 01-12-2022 een PB naar mij met naam & e-mailadres. Ik zet dan je e-mailadres in een bestand bij Lootjestrekken.nl . Hier moet je zelf je aanmelding bevestigen! Zorg ervoor dat je adres hier goed ingevuld wordt, en maak desgewenst een verlanglijstje. Je kan natuurlijk ook hier in het topic delen wat voor boeken je graag leest zodat je verrast kan worden.
Zodra iedereen heeft bevestigd kunnen de lootjes getrokken worden. Doe dit ook op tijd! Uiterlijk 5 december ga ik lootjes trekken, ben je dan niet bevestigd kun je helaas niet meedoen.
Verzend uiterlijk 20 december je pakketje, zodat er de meeste kans is om het pakket voor kerst binnen te hebben.
Hints?!
Het is natuurlijk extra leuk als je lootje kan raden wie het cadeautje heeft gegeven. Voeg daarom een leuke, grappige, moeilijke (of juist makkelijke) hint toe aan je pakket!
Tips
Maak bij Bol.com een verlanglijstje met boeken die je al hebt. Zo voorkom je dat je dubbele boeken krijgt, en geef je een mooi idee van welke boeken je graag leest.
Deel je GoodReads account als je die hebt, ook deze kan mooie tips geven aan je Secret Santa.
Klets ondertussen gezellig in dit topic om elkaar te leren kennen